recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amerikanske TV-serier som bliver droppet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amerikanske TV-serier som bliver droppet

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Har du et link til kilden som fortællet at The Event bliver droppet? Har ventet lang tid på en ny sæson og det er da ærgeligt hvis de bare har droppet serien:(

Endte sæs 1, så dårligt, at det ikke er værd at give penge for sæs 1? Jeg kunne godt tænke mig at se den, men ikke hvis det er en totalt latterlig afslutning.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hajenraj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2008
Sted: Denmark
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hajenraj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 06:03
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Har du et link til kilden som fortællet at The Event bliver droppet? Har ventet lang tid på en ny sæson og det er da ærgeligt hvis de bare har droppet serien:(

Endte sæs 1, så dårligt, at det ikke er værd at give penge for sæs 1? Jeg kunne godt tænke mig at se den, men ikke hvis det er en totalt latterlig afslutning.
Hej Flemming

Ja sæson 1 endte vildt dårligt og jeg følte ihvertfald jeg havde spildt min tid på en ellers fed serie
Mvh
Hajenraj
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 08:19
Oprindeligt skrevet af hajenraj hajenraj skrev:

Ja sæson 1 endte vildt dårligt og jeg følte ihvertfald jeg havde spildt min tid på en ellers fed serie

+1
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af hajenraj hajenraj skrev:

Hej Flemming

Takker. Så gider jeg ikke at bruge penge på den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 12:29
http://www.dvd-earth.co.uk/en/DVD.aspx?id=579368
Nogen som kender denne serie. Den ser ret sjov ud på trailers.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-April-2009
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 15:16
jeg har selv castle den er ganske morsom han er en krimalforfatter og har skrevet en masse bøger og det første afsnit bliver han hentet at politet da morderne er begået ligesom i hans bøger. så han hjælper politet
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af kal-el kal-el skrev:

jeg har selv castle den er ganske morsom han er en krimalforfatter og har skrevet en masse bøger og det første afsnit bliver han hentet at politet da morderne er begået ligesom i hans bøger. så han hjælper politet
Hmm. Det lyder som en, jeg bliver nødt til at se, på et tidspunkt. Når der bliver lidt luft, i økonomien til flere serier.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-April-2009
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 16:11
ved ikke om du har set det men første sæson koster 200kr herhjemme
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 16:15
Jo, har godt set det. Men den koster lige en anelse, mindre hos amazon. Men den skal så bare bestilles, sammen med noget andet. For den er under grænsen til gratis fragt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 19:57

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Fringe, som eksempel, som jo har scifi delen dækket, og alligevel begrænset i effekter, har været ok, dog tabt værdi når de jagtede for meget parallele verdener og skabt et spejl. så den kunne da godt få kniven men igen, nu er det jo så slut.

Er Fringe afsluttet? Det synes jeg ikke fremgår af IMDB.
undskyld , det var så kun den halve sandhed.. jeg mente at de parallle verdener var slut.. og der var jo også samtidig oplæg til afslutning på serien. Så siger jeg så heller ikke mere uden at afsløre for meget.
Ok, så er jeg mere rolig. Jeg er ved at se sæs 3, og ville nemlig gerne have den til at fortsætte.Smile
Og tak for ikke at afsløre for meget.
Så kan man forudbestille, sæson 4 af Fringe, hos PlanetAxel. Og den har søreme DK tekst. Og i øjeblikket har de fri porto.Big smile

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu