|
Amiga 1200 sælges |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | |
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2017 kl. 11:17 |
Jeg har en Amiga 1200 stående i kælderen, som jeg ikke skal bruge mere.
Den er bygget ind i et tower kabinet og med CD-Rom drev, diskette drev og 2 harddiske (størrelsen er vidst nok i MB). Den har et Blizzard PowerPC 603e-200Mhz og 68040-25Mhz expansion kort med 8MB ram. BlizzardVision PPC grafikkort. Der følger 2 mus, 1 keyboard (defekt) og 4-500 disketter med. Der er en stor stak originale spil, Deluxe Paint 4, Amiga OS 3.5 og 3.9 Der er to joystik hvor det ene har set meget bedre dage. Og diverse kabler manualer følger også med. A1200 bundkort virker. Internet diskette drev virker. Externt diskette drev virker. Composit video ud virker. Amiga Video til VGA konverter virker. Mus Virker. Joypad virker. HDD kontroller antager jeg virker, da den sidden oveni KICKSTART ROM'en og resten af maskinen virker. Keyboard virker IKKE. CD-Rom drev ikke testet. Harddiske ikke testet. PowerPC kort ikke testet. BVision grafikkort ikke testet. Der følger også en Amiga 600 med plus strømforsyning (virker). A600 er semi-defekt. Den booter op og viser startskærm men læser ikke fra hverken intern eller extern diskette drev. Derudover er der også en Overdrive PCMCIA HDD controller med. Afhæntning i Hvidovre. Betaling via MobilePay. NOTE: Strømforsyningen i Tower virker IKKE! Den sagde BANG, da jeg tænde for Amiga'en, og HPFI relæet slog fra. Jeg er ikke sikker på hvad herligheden skal koste, så kom frisk med bud. Amiga 1200: HDD controller Composite video VGA video Blizzard PowerPC 603e-200 Mhz og 68040-25 Mhz Grafikkortet: BVision PPC Diverse disketter: Spil: A1200 Workbench, programmer og spil. Andet: Manualer: Kabler: Mus: Eksternt diskettedrev: Overdrive HDD Controller: Amiga 600: Booter men læser ikke fra disketter. ...
Redigeret af kec2 - 02-Januar-2018 kl. 13:04 |
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du billeder?
|
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er grafikkortet.
Jeg skal lige have gravet de andre ting frem fra kælderen.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
Mike S.
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
Funktioner
Tak(0)
|
2500 vil jeg gerne byde
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
TKL1979
Ny bruger Oprettet: 29-December-2017 Sted: Thy Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Vil gerne komme med et bud ? Vil gerne se nogle flere billeder af det som man skal byde på ? Virker alt som det skal eller sælges det som beset/defekt ? hvor i DK skal man hente varen ? Mvh. Thomas
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Kom frisk med bud. Jeg skal nok så taget nogle flere billeder (men det bliver ikke i dag). Det virkede da jeg pakkede det ned, men det er jo 10-15 år siden. Det befinder sig i Hvidovre. |
|
|
|
TKL1979
Funktioner
Tak(0)
|
Byder 3000 kr. |
|
Dennisdanmark
Ny bruger Oprettet: 29-December-2017 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser frem til billeder og mere info. Starter mit bud på 3500kr
|
|
TKL1979
Funktioner
Tak(0)
|
Går ud fra at alt virker som det skal, og at der er i go stand. Så byder 4000 kr. ser og frem til flere billeder |
|
Dennisdanmark
Funktioner
Tak(0)
|
Så det 4000:-)
|
|
Dennisdanmark
Funktioner
Tak(0)
|
Kan hentes på 20 minutter
|
|
TKL1979
Funktioner
Tak(0)
|
Har budt 4000 kr. først ved ikke om du har set det Dennis.
|
|
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |