|
Amiga 1200 sælges |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt du siger det. Jeg var lidt nervøs for om der var nok power i standard strømforsyningen.
Jeg får også lige taget billeder af A600 og af Overdrive PCMCIA HDD kontrolleren i morgen.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
bitman
Bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
Funktioner
Tak(0)
|
Byder gerne 6000,- for den, utestet.
|
|
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er Amiga 500 lige så meget værd? vildt nok en 1200 trækker så høje bud å
|
|
Mvh.
Casper |
|
Dennisdanmark
Ny bruger Oprettet: 29-December-2017 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Cool nok, så vi oppe på 6000kr utestet.
Hvorlænge vil auktionen køre? |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået testet den ude af kabinettet og uden PowerPC- og grafikkort.
A1200 bundkort virker. Internet diskette drev virker. Externt diskette drev virker. Composit video ud virker. Amiga Video til VGA konverter virker. Mus Virker. Joypad virker. HDD kontroller antager jeg virker, da den sidden oveni KICKSTART ROM'en og resten af maskinen virker. Keyboard virker IKKE. Der kommer billed af testen lidt senere. Jeg prøvede lige en DEMO fra Kefrens - Desert Dream. Se den på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=jziQBWQxvok
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Auktionen/salget kører indtil alle undtage en har meldt fra.
Der er ikke nogen tidsgrænse, for jeg har ikke travlt.
|
|
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Der kommet nye billeder og en A600 og en Overdrive HDD controller er kommet i puljen.
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende auktion
|
|
RaGa_MuFFiN
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
Amiga 1200 er bare en fed maskine. Jeg forstår godt den er så højt oppe allerede. :-)
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen højre end 6.000?
|
|
|
|
bitman
Bruger Oprettet: 12-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil gerne byde, men skal lige høre om det kun er afhentning, eller om det evt. kan sendes?
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Det er kun afhentning. Der er tre flyttekasser plus tower'et.
|
|
|
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |