|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kaspermh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 01-Januar-2007 kl. 16:40 |
Hvilken af disse mediacentre ville folk vælge?? Amitech, skulle udstyres med et grafikkot med hdmi udgang, og eventuelt en pentium 3,4 D processor. Forhåbentlig, er der nogen der har nogle erfaringer med begge typer, og derved har et bedømmelsesgrundlag!! |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
ud fra CPU vil du have lavere strømforbrug samt støj fra blæsere ved Acer 510, da den bruger en laptop-cpu - en Core 2 Duo med 1,66 mhz, som iøvrigt kan køre Windows Vista!
Her netop talt med 2 i dag om Aceren ; en forhandler talte lovende for den frem for andre mindre testede...(ikke mærkevarer) en som har købt den for nyligt - han er begejstret og konen har accepteret den i reolen ;) tror selv at jeg napper en 510 snart |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
Hej har du set hvor acer kan købes. mvh Jan B |
|
![]() |
|
kaspermh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg bestilte den selv til ca. 10.900 på hifisalg.dk i onsdags, men fik så besked fra lb-datatek i Fredericia om at de kunne levere den til 10.499, så jeg har fået afbestilt fra hifisalg.dk og har valgt at købe den i forretningen. Mvh. Kasper |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
det lyder fint, vil du ikke lave en lille anmeldes af den, kunne godt tænke mig og høre hvordan billede kvaliteten er på en lcd skærm i ca 32 hvis du har det. mvh jan b |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kommer ikke rigtig til at bruge den som mediecenter før i februar, da jeg til at starte med skal bruge den til 3d-modellering. Men derefter skal jeg nok komme med en lille anmeldelse. Jeg har dog kun et billedrørstv, så en anmeldelse på et lcd tv, skal der ventes lidt længere på
![]() |
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
set hos Multimedie Experten - www.m-e.dk
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
![]() |
Inde på acers hjemmeside kan man også se en oversigt over forhandlere. Det er dog ikke synligt om de alle sælger lige netop denne model! |
|
![]() |
|
![]() |
faldt lige over et par anmeldelser:
Acer Idea 500 (forgængeren / den lille model): http://www.trustedreviews.com/pcs/review/2006/10/12/Acer-Asp ire-Idea-500-Media-Center-System/p1 Acer Idea 510 er med DVDRW + langt bedre grafikkort(PCI-E nVidia G7600GS 256MB+DVI+TV-out), klart bedre mobil CPU (1,667 mhz Core 2 Duo) http://www.smh.com.au/news/home-theatre/roadtest-media-centr e-pcs/2006/11/06/1162661589271.html Begge er med fin gennemgang af tillslutninger mv. Redigeret af espersen - 08-Januar-2007 kl. 22:59 |
|
;o)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |