|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
KK20 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Korrekt, fordelen ved dual-tuner (2 tuner) er at man kan optage 2 tv-programmer der køre samtidigt på hver sin kanal. Har man een tuner, kan man optage med denne, og se en anden kanal på sit tv.
|
||
Kim Kristensen
Ansat ved Amitech A/S |
||
![]() |
||
Isted ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Det kunne godt dække mit behov! Men det kunne være meget interessant at vide bare en anelse om, hvad Amitech mon sender ud i den nye serie - om 416'eren med tdc-tuner bliver overhalet af et bedre produkt med samme fordele? Er det i december, der kommer nyt fra Amitech? |
||
![]() |
||
KK20 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Produktet er Amitech HomeCenter Living 500-serie. Den er fremskyndet til slutningen af november 2006. Så inden længe vil der komme information online på www.amitech.dk.
|
||
Kim Kristensen
Ansat ved Amitech A/S |
||
![]() |
||
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Når nu Amitech er så hemmelighedsfulde, så vil jeg afsløre deres nye mediacenter for dem: Jeg tror at maskinen er en FIC GE2. Vil du vide mere om den kan du læse her: http://www.fic.com.tw/product/ge2.aspx og her er manualen http://www.dospara.co.jp/support/download/supermini/prime_su permini_user_manual.doc mvh Kawi P.S: Forstår godt at Amitech fremskynder lanceringen - der er en julehandel der skal udnyttes. |
||
![]() |
||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
Hmmmm - der spændende ud. Sidst jeg talte med Amitech fortalte de at de samarbejde med Hauppauge om at løse problemt med danske tekster på digitalt tv. - Er det mon inkluderet i den nye serie? |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7238 |
![]() |
|
men 80gb harddisk i 560 modellen det er da alt for lidt Men kommer der mulighed for tekst også kan den blive interessant
Hans |
||
![]() |
||
Isted ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Hvis det her er de nye maskiner fra Amitech, så bliver det da interessant at se nærmere på, hvad der gemmer sig i specifikationerne. Hvis hovedformålet har været at gøre maskinen væsentligt mindre - med det resultat at harddisken er lige så væsentligt formindsket - så kan jeg ikke se fidusen. Jeg ville sagtens kunne finde plads til kabinettet på 416'eren - men ville nok ikke stille mig tilfreds med 80 eller 160 GB harddisk i 500-serien. Men det kan jo være, der gemmer sig andre gode forbedringer, som man får med til samme pris som for de nuværende modeller? |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Nu fylder en 3.5" HDD altså det samme, hvadenten den har 80GB eller 250Gb kapacitet....
|
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Det gør den nemlig - men måske der i disse modeller benyttes 2.5" laptop diske ? Disse fylder betydeligt mindre, udvikler mindre varme og er dyrere end 3.5" diske.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det kunne man godt forestille sig. Efterhånden er det vel lidt halvsvært at opdrive en 80Gb 3.5" HDD... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu er prisen på Vista-opgraderingen røget i vejret. Man skal vide, hvornår man skal slå til hos det firma |
||
![]() |
||
![]() |
|
Vi forventer at der kommer information online på www.amitech.dk iløbet af uge 46-2006. Levering af Amitech HomeCenter Living 500-serien forventes fra slutningen af november 2006.
|
||
Kim Kristensen
Ansat ved Amitech A/S |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |