|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
mainleif ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
tak for svarene der kom :). Efter det der er skrevet her tror lige jeg trækker mig hvad angår denne model. |
|
![]() |
|
KK20 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Prøv lige at tjekke denne : Hop ind på www.amitech.dk Klik "e-Support og service" Klik "Fritekst eller artikelnummer" Skriv "3440" Klik "Søg" Mon ikke dette hjælper dig ?
|
|
Kim Kristensen
Ansat ved Amitech A/S |
|
![]() |
|
nicknoon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Det gjorde det delvist, tak for det. Men jeg kommer stadig ikke uden om at den ikke kan tænde for mediecenteret og når jeg bruger den til at sætte i standby eller lignende, så tænder/slukker den stadig for min Xbox360. Det er åbenbart ikke meningen at de skal være i samme rum. :)
Lige en tilføjelse til min anmeldelse af 416 medie centeret. Jeg har nu haft besøg af tdc og de har skiftet min antenna box/stik på væggen. Det var det der var galt. Jeg mistede over 7db før den blev skiftet og det er jo meget. Det betyder også at jeg ikke har problemer med signalet længere og det er rigtigt nice. Så hvis der er nogen af jer der har samme problem, så ligger problemet måske i en gammel boks eller lignende. Jeg har dog stadig lidt bøvl med det. Den vil ikke hente EPG guides til største delen af programmerne, inkl. tv1000 osv. Og nogle gange når jeg søger efter nye kanaler finder den ikke alle kanalerne, TV3 blandt andet, udebliver. Andre gange finder den kanalen fint. Og når jeg så har fundet den og kører "hent senest EPG opdatering" smadrer den min redigerede kanalliste og TV3 forsvinder fra listen igen, samt en masse andre kanaler... underligt.
|
|
![]() |
|
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Skal du betale for det teknikerbesøg med antenneboxen? Er der ikke noget med, de kun vil garantere signal til ét apperat, og man selv skal afholde evt. udgift til forstærkning?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal selv betale desværre. Havde jeg haft en selector box, var det straks en anden sag. Men fordi det er tredje part (medie center) så gælder det ikke.
|
|
![]() |
|
KK20 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg mener ikke at Microsoft leverer EPG data til TV1000 kanalerne. De leverer EPG data til langt de fleste kanaler i TDC fuldpakken, men typisk ikke til tilkøbes kanalerne. Med hensyn til at du typisk ikke finder TV3, tror jeg du skal din antenne installation igennem. Fagbutikker siger at det er et typisk problem at netop TV3 ikke kan modtages hvis der er brugt for dårlig antennekabel, forstærkere eller dåser.
|
|
Kim Kristensen
Ansat ved Amitech A/S |
|
![]() |
|
Tvo1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Du kan sætte xboxen op til ikke at modtage signal fra mediecenterfjernbetjeningen. |
|
![]() |
|
Tvo1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg har investeret i en ekstern FiredTV tuner, der virker ganske fortrinligt. Husk på, at kvaliteten af billedet i meget vid udstrækning ikke kommer an på din hardware, men din software MPEG2-dekoder. Jeg har skiftet lidt imellem dem, og de har alle deres styrker og svagheder. Den der følger med den endelige version af Vista er som udgangspunkt ikke god nok. I øvrigt foreslår jeg, at folk der overvejer at investere i et mediecenter lige nu, venter og ser de nye extenderprodukter an. Jeg tror fremtidens mediecenter står som server med extendere i forskellige rum - ikke som en enhed i stuen. Det stemmer også meget godt overens med, at jeg ikke tror på optiske medier som en teknologi der overlever mange år - for det eneste man ikke kan med en extender er at skifte DVD, Blu-ray, HD-dvd eller hvad nu. |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE] Du kan sætte xboxen op til ikke at modtage signal fra mediecenterfjernbetjeningen. [/QUOTE] Mange tak, det virker :D |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er det bedste software? Hvad bruger du?
Redigeret af nicknoon - 22-December-2006 kl. 16:45 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |