|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ulfi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej frømanden. Jeg gætter på at du så har en maskine med ATI Radeon X1600 Pro 256MB PCIe HDMI i stedet for GeForce 6200TC 256MB PCIe m/DVI? Har du noget bud på hvor meget blæseren på ATI Radeon X1600 Pro 256MB PCIe HDMI larmer i sig selv? Redigeret af ulfi - 13-December-2006 kl. 09:17 |
|
![]() |
|
frømanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
nej det har jeg ikke, men jeg formoder at det er den summen jeg hører er blæseren på den. hvad forskellen kontra Geforce er eller hvor mange DB der er ved jeg ikke.
|
|
tak for jeres henvendelse og hjælp. hilsen frømanden
|
|
![]() |
|
ulfi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
På amitech's tilvalgsside for model 416 kan man vælge mellem to grafikkort: ATI Radeon med hdmi og blæser og GeForce DVI uden blæser. Det er jo surt hvis prisen for HDMI er en svag summen. Men det skal man nok prøve begge grafikkort for at kunne vurdere. Er der andre der lytter med, som måske kan guide lidt hvad angår blæsere på grafikkort? Jeg overvejer nemlig at købe model 416 TDC med to DVB-C tunere og eventuelt også med hdmi på grafikkortet. |
|
![]() |
|
frømanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Nu er det umiddelbart ikke noget generende summen og når jeg har tænd MCE så har jeg jo som regl også tænd TV/ stereo. men kunne det tænkes at hvis det er det som summer svagt, at men eventuelt udskifte det med en anden blæser? |
|
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Er der nogle som ved hvilke dvb-c kort med cam som sidder i de maskiner.. (jeg har ikke selv en amitech men scaleo E, som vist har 2 ubrugte CAM udvidelser som der dog ikke er sat noget i, men løsningen fra amitech er jo intressant, nej jeg har ikke plads til floppy-dtv og fire-dtv vil jeg ikke have da det så er "endnu" en boks) |
|
![]() |
|
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Det er faktisk FireDTV floppy udgaven der sidder i - den fås nemlig så den kan sidde i et PCI slot. Se mere her I Scaleo E kan man, har jeg bl.a. læst på et norsk forum, sætte kortlæseren i fronten bag klappen, hvis man ikke vil have den i PCI slottet. mvh Kawi |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
ja det kan jeg se Har du link til det norske forum? for det er heller ikke lykkeds mig at søge frem.. (bare for at se om det er i stedet for kortlæserne eller i venstrehjørne hvor der er plads til at have sådan et "pmcia" kort siddende) Men kan da se at hvis man lige skal ud og have 2 x 170€ + 2 x 50€ så bliver det en1/2 dyr sag... |
|
![]() |
|
kawi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Jeg har ikke set et billede af scaleoen med viaccess cam'et installeret i fronten - kun læst at man kan gøre det. Men jeg er ret sikker på at det er i venstre side, hvor der er plads til et pcmcia kort eller lign. Den pris du nævner kan du klippe noget af ved at købe det i Dk, ja tro det eller ej, men denne butik (klik her) tager kr. 1895,- inkl. moms med kort og viaccess cam. Så selvom det stadig er en del kr, så er det da at foretrække i mine øjne. mvh Kawi |
|
![]() |
|
![]() |
Her fandt jeg det.. http://thegreenbutton.com/forums/4/38086/ShowThread.aspx Jeg kan se at det er min lokale pcbutik som har det ;) (lokal er vidt begreb der er 23 km dertil...) Men det er også integrerede bag i den så Redigeret af kenp - 14-December-2006 kl. 19:18 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Ulfi I går aftes har jeg sat nogle filtdutter under MCE ... og ved du hvad. nu skal man være så stille at det er pinligt, for at kunne høre at den summer. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Frømanden. Tak for filtdut-tippet. Så ender jeg jo nok med at købe med HDMI
|
|
![]() |
|
![]() |
og ulfi, lige et tip mere. når du køber en med HDMI så skal du forbinde coax udgangen på dit MCE med Coax indgangen ved siden af HDMI udgangen på din MCE. Skræmkortet supporterer ikke lyden. Så du er nødt til at lave denne loop for at få lyden ud i dit TV
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |