|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 11:10 |
Hej Jeg lure på et nyt tv til soveværelset, og det er jo superfint alle de digitale tunere der er i sådan et, men er der stadig analog tuner i tv'et? Det jeg har har kigget på er: http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?group=tv homeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=t v&model_cd=LE26B455C4WXXE Jeg kan ikke se nogen steder om de kan tage et analogt signal. Redigeret af ashdk - 04-Maj-2009 kl. 11:10 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10618 |
![]() |
Dit link virker ikke, men selvfølgelig er der analog tuner i TVet. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |