|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cousin de Long ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 15-December-2008 kl. 21:02 |
Jeg har Yousee og vil gerne have Windows Media Center til at virke igen. Er der nogle der kan anbefale et godt Analog tv-tuner DVB-C helst PCI eller PCIe?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Hvad mener du med analog TV tuner DVB-C? DVB-C er ikke analog. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Cousin de Long ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Det jeg ikke vil have er en tv-tuner,som skal bruge et smartcard, der koster 199 kr pr. ½ år. Yousee har sagt til mig at jeg skal bruge en DVB-C. Hvis det ikke hedder en analog tv-tuner, hvad hedder det så? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det hedder et [analogt] TV kort. Take your pick. Det har intet med DVB-C at gøre, så din overskrift er misvidende. Redigeret af JesperLund - 16-December-2008 kl. 23:18 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg beklager, hvis jeg har brugt et forkert navn. Men jeg har søgt efter det som super-supporteren hos yousee digitaltv, sagde jeg skulle kigge efter. Men er der nogle der kan anbefale et godt [analogt] TV kort, helst PCI eller PCIe? |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Spørgsmålet er om det ikke er bedre at købe DVB-C nu. Det analoge sendenet bliver lukket om 9 måneder, derefter er din analoge TV-tuner ubruglig.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Spørgeren får sit tv-signal fra YouSee, så lukningen af det analoge sendenet har ingen betydning.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Jeg har p.t. et af de bedste analoge kort til salg, ganske vist USB2.0. Se her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47082& KW=fltk Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Her snakkes der om analogt kabel-TV, og det bliver absolut ikke lukket i 2009! Det er KUN!!!!!! analogt TV sendt via master, der lukkes for |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |