recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Analog video til fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnalog video til fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 366
Direkte link til dette indlæg Emne: Analog video til fladskærm
    Sendt: 10-December-2010 kl. 14:06
Mine forældre har en gammel analog Panasonic video og et nyt Philips LCD tv samt fællesantenne. Fællesantennen sender en stor del af kanalerne ud både analog og digital, Så jeg havde forklaret mine forældre at vi sagten kunne sætte videoen til at modtage de analoge kanaler. og da jeg så skulle indstille det for dem, viser det sig at videoen sagtens kan finde de analoge signaler(tror jeg nok , når jeg sætter videoen til at søge efter kanaler stopper den en masse steder og det gør den ikke hvis jeg ikke har noget antenne stik/kabel i) men jeg får ingenting frem på skærmen, og det er ikke fordi fjernsynet står på den forkerte kanal, for jeg kan sagtens afspille en videofilm, video og fjernsyn er forbundet med et scart kabel samt et alm antenne kabel, men det er scart forbindelsen jeg bruger.
For mig lyder det dybt underligt at det ikke virker, men tænker at der efter fladskærmene indmarsh måske var sket et eller andet der gjorde at man ikke kan sætte det op på den måde. Hvad siger i, burde det virke?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2010 kl. 14:10

Antenne fra Vægdåse til optager, fra optager til TV, scart fra optager til TV. Kanalsøg på optager. Ganske som det hele tiden har skulle gøres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 11:57
Det er jo egentlig også det jeg gør, og kan absolut ikke se hvorfor det ikke virker, jeg tænket bare at der måske var et eller andet med de nye fjernsyn der gjorde at det ikke kunne lade sig gøre, selvom jeg slet ikke kan se hvad det skulle være. Jeg må prøve igen næste gang jeg kommer hjem forbi.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 12:15

Når det er KabelTV er det jo også Analogt, så derfor kan Recorderen sagtens modtage derfra.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu