|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Adriel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 29-Juni-2009 kl. 18:24 |
Hovedparten af mine kanaler er analog, og jeg kan forstå at MCE ikke understøtter analog tv overhoved. Er løsningen at jeg køber en boks der gør mit signal digitalt? Jeg tænkte selv på boxertv eller er der nogen som kan anbefalde noget andet eller har en anden løsning? Signalet skal laves til alm. dvb-t.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
MCE kan godt virke med analoge kanaler.. f.eks. med dette tv-kort. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Adriel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Ja ok, men min kanaler er så halvt af hver forstået på den måde at dr, tv og dr2 er i dvb-t og resten i analog, så jeg tænkte løsningen var at få alle kanaler til at kører i dvb-t |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40738 |
![]() |
Det er i sagens natur ikke muligt, der kan kun anvendes en modtage standard af gangen. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Sendes Dr1, dr2 og tv2 ikke også analog? Man kan ikke umiddelbart konvertere analoge tv-signaler til DVB-T...
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Har selv tænkt på at bruge Mediaportal, men det virkede bare meget tungt og lidt uoverskueligt da jeg testede det. Der findens ingen boks som kan løse problemet? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40738 |
![]() |
Hvis der bruges en EXTERN modtager, så er det jo kun muligt at modtage en kanal af gangen. Hvordan modtager du signalerne, egen antenne eller hvad.? |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg modtager kanalerne via kabel.. Det er med Comx som udbyder.. De sender de de før omtalte danske kanaler ud i dvb-t og resten i analog
|
|
![]() |
|
![]() |
Så kan du kun bruge den Digitale tuner til Must Carry kanalerne, og den Analoge til de resterende. Der er dog steder hvor Comx udsender væsentlig flere kanaler Digitalt. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
I relation til en HTPC løsning må der være disse muligheder.. 2) Hvis man har begge dele, kan mediaportal anvendes sammen med et analog og et digitalt TV-kort. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |