|
Anbefal 2 stk gulvhøjtalere budget 10.000,- kr |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan svare for mig selv da jeg selv var med til at vælge dem. De spillede bedre end alt andet vi hørte i prisklassen efter vores ører. Utroligt god hele vejen rundt, og så spiller den så man ikke føler der er nogle huller i lyden.
Det er jo svært at beskrive lyd, så synes du skal høre dem. Vi var enige om at de spillede bedre end XTZ Divine. Jeg har endda selv XTZ 99.36, så er ret vild med XTZ's spille stil. |
|
krisitianh89
Bruger Oprettet: 13-Februar-2011 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. - Jeg har selv xtz 99.36 nu, men vil gerne prøve noget andet. Er også fint tilfreds med mine 99.36'er, men følte lidt det var tid til en forandring.
Jeg må ind og høre dem snarest. Tak for Jeres forslag folkens.. |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skulle netop foreslå Vincent, selv om de overskrider budgettet en del, men det er et utroligt godt tilbud. Har selv storebroderen til dem, og har lige købt subben og centeren i samme serie.
Det spiller... :)
|
|
micker
Super bruger Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Funktioner
Tak(0)
|
De nye B&W 683, prisen sniger sig godtnok op på 11.000 kr, og de kræver en del forstærker kraft, men for satan de lyder godt, utroligt at man kan få så meget lyd i "så billige" højttalere!
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
krisitianh89
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev et par Vincent LS-308 :)
Jeg er meget godt tilfreds. - De overspillede alt andet jeg hørte idag. |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med købet. Noget af et tilbud tilligemed. De skiller sig positivt ud i deres design, synes jeg.
Mvh. Jørgensen |
|
Bruger udmeldt 33
Guld medlem Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med et pat jamo concert v vil tro de spiller bedre hvis du lige gav dem chancen
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm.. Synes Dans hjemmeside er forvirrende. Er højttalerne i stykpris eller sætpris. Ikke til at finde ud af, når der er både 1, 2, 3 eller 4 højttalere på billederne.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
,
Redigeret af Kampus - 08-Marts-2014 kl. 21:46 |
|
krisitianh89
Funktioner
Tak(0)
|
Ja et flot tilbud jeg simpelthen ikke kunne sige nej til. Fik desværre ikke hørt de føromtalte Jamo højtalere.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sig mig, har du slet ikke lyttede til de forskellige højtalere hjemme i din egen stue? Eller har jeg misforstået det.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
krisitianh89
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har været i forskellige butikker og kigget og lyttet til mange af de af Jer anbefalede højtalere. Jeg har ikke haft dem hjemme i min stue og afprøve dem. - jeg må indrømme, at de vincent højtalere fuldstændig underminerede alt andet jeg har hørt i prisklassen. Udover det så var de på tilbud med en stor besparelse. Designet er jeg også vild med.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |