recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal 2 stk gulvhøjtalere budget 10.000,- kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal 2 stk gulvhøjtalere budget 10.000,- kr

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
krisitianh89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2011
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krisitianh89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 22:41
 Priserne på hans hjemmeside er i stykpris.

Jeg skal bare have en DAC der kan understøtte den lydkvalitet Wimp HIFI kører i. 

Altså en anbefaling af en DAC der skal kombineres med min Airport Express til afspilning af musik i henholdsvis WIMP HIFI og Spotify PREMIUM .
Til top
Dev Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Februar-2014
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2014 kl. 23:09
Det er lidt selvmodsigende at ville have gode højttalere, wimp i losless, og så ikke bekymre sig om hvad lyd det kommer ud af DAC'en ;) der er det også i høj grad personlig preference der skal afgøre dit valg. Funktionere skiftet ikke meget de enkelte dac'er imellem, men hvad lyd de producerer er meget forskellig :) mit råd er at benytte "låne mulighed" eller returret, så du kan høre dem på eget anlæg, så kan du vælge den du synes bedst om i det prisleje.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2014 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af krisitianh89 krisitianh89 skrev:

 Priserne på hans hjemmeside er i stykpris.

Jeg skal bare have en DAC der kan understøtte den lydkvalitet Wimp HIFI kører i. 

Altså en anbefaling af en DAC der skal kombineres med min Airport Express til afspilning af musik i henholdsvis WIMP HIFI og Spotify PREMIUM .

Micromega Mydac kan det.

Airport express digitalt ud og over i Mydac, simpelt og nemt.
Mydac tager også usb, hvis du en gang vil bruge det.



(Disclaimer: jeg sælger faktisk sådan en, så indlægget kan være farvet.)
.....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu