|
Anbefal 2 stk gulvhøjtalere budget 10.000,- kr |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
krisitianh89
Bruger Oprettet: 13-Februar-2011 Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
Priserne på hans hjemmeside er i stykpris.
Jeg skal bare have en DAC der kan understøtte den lydkvalitet Wimp HIFI kører i. Altså en anbefaling af en DAC der skal kombineres med min Airport Express til afspilning af musik i henholdsvis WIMP HIFI og Spotify PREMIUM . |
|
Dev
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lidt selvmodsigende at ville have gode højttalere, wimp i losless, og så ikke bekymre sig om hvad lyd det kommer ud af DAC'en ;) der er det også i høj grad personlig preference der skal afgøre dit valg. Funktionere skiftet ikke meget de enkelte dac'er imellem, men hvad lyd de producerer er meget forskellig :) mit råd er at benytte "låne mulighed" eller returret, så du kan høre dem på eget anlæg, så kan du vælge den du synes bedst om i det prisleje.
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Micromega Mydac kan det. Airport express digitalt ud og over i Mydac, simpelt og nemt. Mydac tager også usb, hvis du en gang vil bruge det. (Disclaimer: jeg sælger faktisk sådan en, så indlægget kan være farvet.)
|
|
.....
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |