|
Anbefal 32" fuld HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2020 kl. 23:20 |
|
Hej, jeg er på udkig efter et 32" til soveværelset. Det skal helst være et 1920x1080, ellers er der ingen specielle krav ud over et godt billede ;-)
Hvilke mærker er gode i den størrelse?
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
For at være helt ærlig. Så tror ikke man kan ikke købe nyt tv mere uden det er 4k
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
|
For at være helt ærlig. så er det bedre at vide end at tro ![]() Her er 32 af slagsen: https://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?attr_60045876=60045879&sort=rating_desc#s_60428760=32_32
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
|
Hvis der ingen specielle krav er, så vil jeg anbefale at gå efter brugtmarkedet - der er mange kvalitetsprodukter til salg i netop den størrelse for små penge, fordi folk er gået over til større skærme eller mere smarte TV. Hold dig til de mere velkendte mærker (Sony, Samsung, LG, Panasonic samt Philips) og tjek evt. nettet for ældre anmeldelser. |
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
|
Jeg er også på udkig efter et max 32" til min mors køkken, som virker med den nyeste dvb-t kodning. Det skal kunne betragtes fra skarpe vinkler, så et med IPS skærm ville være fedt, men jeg tror ikke man kan få det.
Om det er 2k eller 4k er ørebedøvende :-)
|
||
![]() |
||
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
|
Jeg købte et LG 32" LM6300 Full HD Smart TV 32LM6300.
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
![]() |
||
|
Du kan jo købe det samme som trådstarter endte med - LG 32LM6300 - det er 32", har nyeste DVB-T kodning (DVB-T2) og IPS-skærm. Betragtningsvinklen er 178 gr.
|
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1695 |
|
Jaah, Hvis det har det er det da oplagt :-) Hvordan er det itjf?
|
||
![]() |
||
|
Tja, jeg har set Presselogen (varighed 60 min.)
![]() Det er for tidligt at fælde dom over det, men indtil videre er jeg godt tilfreds. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |