recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal et billigt surround system
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefal et billigt surround system

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal et billigt surround system
    Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 12:22

Hej

 

Vil have lidt surround lyd, eneste krav at det er rigtig godt til prisen. Pt har jeg en Pioneer DV 380 dvd afspiller, så enten skal jeg skifte hele systemet eller købe en billig reciver med højtalere.

kan i anbefale noget

 

mvh

 

Oak

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 12:49
Drøn en tur ned i Hi- Fi-klubben. De har varerne og du kan genbruge din afspiller
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 12:51
Ps. Jeg ville vælge en receiver med højttalere, men der er jo flere hundrede systemer med alt indbygget. Smag og behag
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Vil have lidt surround lyd, eneste krav at det er rigtig godt til prisen. Pt har jeg en Pioneer DV 380 dvd afspiller, så enten skal jeg skifte hele systemet eller købe en billig reciver med højtalere.



Hvad har du af tv, rumstørrelse og højtalere. Og hvilken prisklasse går du efter?
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 14:12

Hmm

 

Tænker virkelig billigt altså under 2-3 kilo

 

Oakl

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2006 kl. 23:49

2-3 kilo, så er det vist Elgiganten du skal drøne ned i... Vi har ikke rigtig noget i den prisklasse i HiFi Klubben....

Generelt vil jeg råde dig til at se om ikke du kan finde nogle flere penge på kistebunden, og vente med at købe noget, for tror ærlig talt ikke du bliver tilfreds med et surround sæt til den pris...

Som regel når man køber et komplet sæt vil man jo også gerne bruge det til stereo musik, og det er håbløst på et så billigt sæt :)

Overvej hellere at bruge dine 2-3 kilo på et par fede fronthøjtalere, og så kan du altid udvide din samling med flere højtalere af samme kalibrer. Så får du stadig et plus når du ser film (dog ikke surround i første omgang)

Køb evt. et par Dali Concept 1 højtalere til 750/stk. og sæt den sammen med en af de lidt billigere surround-recievere fra Denon. Så kan du senere hen købe 2 Concept 1 højtalere samt en concept center og sub senere...

Blot et råd...

Mvh

Casper

Mvh.

Casper
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2006 kl. 19:58

Pioneer dcs-353 til 2900 hos pixmania hvis du tør købe udlands(over net) ellers har de philips hts5000 (5000W hvis du vil have trådløse baghøjt) alle stedder til 2-2.5 kilo fin lyd til pengene  dette kan dog kun bruges til surround hvis du vil have et samlet  sæt(dvd-fors-højt) slut...skal det bruges tit til musik og har du mulighed for at spille højt(musik) så ville en reciever være nr 1 og så opbyg  dit anlæg udfra den. 

Ps ... hvis du er hurtig har de et surroundsæt med dvdbrændder(HTR-210SS).
Hos Sony Center Roskilde til halv pris 2995kr.



Redigeret af Datamax - 09-Oktober-2006 kl. 20:11
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu