|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Arkham Asylum er et super spil, men kig også på Assassins Creed Brotherhood, som er helt suverænt.
Du kan læse om spillet her http://nerfed.dk/2010/12/assassins-creed-brotherhood/ |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
OK, tak. Hvad med Red Dead Redemption Undead Nightmare... Har spillet det almindelige - men er det her et nyt som man købe og sætte direkte i og spille. Har ikke det andet mere da jeg har solgt det videre - men det skal man heller ikke bruge for at spille dette?
|
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
![]() |
|
hvis du skal spille ac brotherhood anbefaler jeg at spille 2'eren først, da brotherhood fortsætter præcis der var 2'eren slutter
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
Bechman ![]() Redaktionen ![]() ![]() Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
enig med Stormgren, Assassins 2 er godt at have spillet først. Det er dog også et fremragende spil.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Helt enig... |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
|
Både Arkham Asylum og Assassins Creed II kan fås til ingen penge på nettet i dag.
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
Der var 3 grunde til at jeg fik mig en PS3 God of War I, II og III
![]() At den så også bliver brugt som blurayafspiller er en anden ting
![]() |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Det blev til Uncharted 2 og jeg er dybt dybt DYBT fascineret!!! Hvornår forventes nummer 3 at se dagens lys og hvor finder jeg etteren henne? (Eller er det langt fra ligeså fedt) ?
|
||
![]() |
||
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
|
1'eren er rigtig fed også, men dog ikke helt så god som 2'eren
![]() 3'eren kommer omkring november 2011 desværre, men jeg tror helt sikkert det er ventetiden værd! |
||
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen så er der ikke andet for end at jeg må spille etteren indtil nummer 3 i rækken kommer... Hvor finder jeg det billigst muligt her i DK... Har set det til 175 kr.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
OP
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Du får den nok ikke billigere fra ny. Evt. kunne du besøge en Gameshop/Blockbuster/... og se om de ikke havde den liggende i en brugt version.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |