recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal et spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefal et spil?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 20:47
Jeg har fået anskaffet mig både Batman Arkham Asylum og Uncharted 1. Så er det bare hvad man skal gå først i gang med....? Hmmm.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2010 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Og det har intet med hinanden at gøre udover nogle personer er de samme. Kan sagtens spilles uafhænigt af hinanden.

Tja jeg vil mene det modsatte.

Man får lidt mere ud af historien i 2'eren hvis man har spillet 1'eren.

I 1'eren bliver man præsenteret for hvem der er hvem - i 2'eren ligger det mellem kortene at man ved det på forhånd fx. Noget af samspillet mellem personerne i 2'eren giver også kun fuld mening hvis man har spillet 1'eren.

Mit råd: Spil helt klart 1'eren først! 
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2010 kl. 23:06
Hold op hvor er jeg skuffet over Batman spillet... :-( Nogen købere?
er dog max begejstret for Uncharted 1... WOW!
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 15:35
Har nu gennemført både Uncharted 1 og Uncharted 2... FUCK hvor er begge fede... Ventetiden til 3.eren er dog for lang så kan nogen anbefale noget i stil med?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 19:48
Jeg ved ikke rigtigt, om der er noget som rigtigt minder om Uncharted. Det er jo et ret unikt spil, selvom det gør brug af mange familiære spilmekanismer.
Det som gør, blegner vel alligevel i forhold til:)

Måske Infamous, som er et forrygende sandkassespil, fik du nogensinde spillet de?

Måske du skulle fordrive tiden lidt med et lidt andet slags spil. Evt. kan du oprette dig på www.gamescribe.dk, hvor du kan leje spil, så undgår du køb som alligevel ikke falder i din smag (Batman)

Men et spil som Singularity er dog ret fedt. Fik du nogensinde spillet MGS4 og Infamous? MGS4 regnes jo af mange som ét af de bedste spil overhovedet, og ikke kun til PS3.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 20:20
Det sidste nye Tomb Raider spil skulle vist være ret godt? 
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 20:33
Ja selvom det har lidt år på bagen efterhånden (over 2 år gammelt), så er det faktisk ganske godt. Har selvfølgelig mange af de samme elementer som Uncharted, såsom god grafik og veludført banedesign, men uden at nå op på samme niveau som Uncharted, dertil er der lidt for mange svagheder. Men et godt bud.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 20:34
Atelier Rorona til PS3 er rigtig sjov.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Ja selvom det har lidt år på bagen efterhånden (over 2 år gammelt), så er det faktisk ganske godt. Har selvfølgelig mange af de samme elementer som Uncharted, såsom god grafik og veludført banedesign, men uden at nå op på samme niveau som Uncharted, dertil er der lidt for mange svagheder. Men et godt bud.

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/laracroftandtheguardianoflight/index.html?tag=result%3Btitle%3B2

det udkom sidste år. :)
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 22:44
Jeg får lige kigget lidt på jeres bud :-) Tak for dem :-)

Btw... Kan ikke huske om red dead redemption undead nightmare kan spilles for sig selv eller om det er en udgave der kræver et eller andet... Kan ikke huske om jeg har spurgt om det før... Har nogen desuden spillet det og er det fedt?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/laracroftandtheguardianoflight/index.html?tag=result%3Btitle%3B2

det udkom sidste år. :)

Bare til en orientering:

Guardian of light er et ARCADE-SPIL:)

Guardian Of Light er egentlig et sidespring, og hører ikke til Tomb Raider brandet. Der er en del ligheder, men så ikke alligevel.

Man spiller Lara i et fixet perspektiv, i en klassisk form for 2 dimensionel vinkel, som man f.eks. ser det i Diablo 2, og altså på ingen måde som i Tomb Raider Underworld eller Uncharted for den sags skyld. Spillet er et Arcade-spil, og har intet at gøre med de rigtige Tomb Raider spil, som er af en helt anden kvalitet, hvad angår grafik, gameplay, styring, kameravinkel, historie, dialog und so weiter.

Se gameplay:

http://www.youtube.com/watch?v=yDMIGcXobxE

Spillet er dog rigtig godt, hvis man tager det for det som det er, og kan downloades for 100 Kr. på PS-store.

Redigeret af vasif - 04-Januar-2011 kl. 23:01
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 23:01
Vasif, det var godt du sagde det.. Så er det ikke det jeg skal spille lige nu og her. :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu