recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal et spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefal et spil?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Vasif, det var godt du sagde det.. Så er det ikke det jeg skal spille lige nu og her. :-)

Men Tomb Raider Underworld er stadigvæk et godt bud, hvis du vil holde dig indenfor genren:)

http://www.youtube.com/watch?v=8nH-ImWatQ8&feature=fvst

Ellers er der selvfølgelig også de nyeste Prince Of Persia spil som fokuserer mere på akrobatiske evner, men Uncharted 1+2 er stadigvæk kongen, indtil 3'eren udkommer:)

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 23:22
Har spillet underworld på min gamle maskine hvor der gik et eller andet galt og var noget mega langt.... Så det orker jeg ikke lige at spille igen. :-)
Er dog stadig meget i vildrede omkring om man skal gemme uncharted 1 og 2 eller bare sælge det.. hehe, fordi du har ret... det er kongen!
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2011 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Har spillet underworld på min gamle maskine hvor der gik et eller andet galt og var noget mega langt.... Så det orker jeg ikke lige at spille igen. :-)
Er dog stadig meget i vildrede omkring om man skal gemme uncharted 1 og 2 eller bare sælge det.. hehe, fordi du har ret... det er kongen!

Uncharted 2 ville jeg beholde. Måske får du lyst til at spille det igen lige op til det tredje spil. Grafik er reference. Uncharted 1 får du nok ikke meget for.

Hollywood laver også en filmatisering af Uncharted, som skulle bygge på det første spil, men lad os se hvordan det ender. Skulle udkomme i 2013. Der går rygter om, at skuespillere som Mark Wahlberg, Joe Pesci og Robert De Niro skulle være en del af castet.

http://www.imdb.com/title/tt1464335/

Hollywood plejer som regel at fucke op i spil-filmatiseringer, selv når det ikke burde kunne lade sig gøre.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 00:07
Har hørt det med filmen og så længe at De Niro er med er jeg in ;-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu