|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Men Tomb Raider Underworld er stadigvæk et godt bud, hvis du vil holde dig indenfor genren:) http://www.youtube.com/watch?v=8nH-ImWatQ8&feature=fvst Ellers er der selvfølgelig også de nyeste Prince Of Persia spil som fokuserer mere på akrobatiske evner, men Uncharted 1+2 er stadigvæk kongen, indtil 3'eren udkommer:) |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Har spillet underworld på min gamle maskine hvor der gik et eller andet galt og var noget mega langt.... Så det orker jeg ikke lige at spille igen. :-)
Er dog stadig meget i vildrede omkring om man skal gemme uncharted 1 og 2 eller bare sælge det.. hehe, fordi du har ret... det er kongen!
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Uncharted 2 ville jeg beholde. Måske får du lyst til at spille det igen lige op til det tredje spil. Grafik er reference. Uncharted 1 får du nok ikke meget for. Hollywood laver også en filmatisering af Uncharted, som skulle bygge på det første spil, men lad os se hvordan det ender. Skulle udkomme i 2013. Der går rygter om, at skuespillere som Mark Wahlberg, Joe Pesci og Robert De Niro skulle være en del af castet. http://www.imdb.com/title/tt1464335/ Hollywood plejer som regel at fucke op i spil-filmatiseringer, selv når det ikke burde kunne lade sig gøre. |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Har hørt det med filmen og så længe at De Niro er med er jeg in ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |