recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal et TV/set-up til mit behov.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefal et TV/set-up til mit behov.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hwith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal et TV/set-up til mit behov.
    Sendt: 20-September-2009 kl. 19:16
Hej alle,

Jeg skal til at flytte og skal samtidig have et nyt TV m.m.
Jeg ser udelukkende DVD-film og regner ikke med at købe BluRay lige foreløbig. Desuden ser jeg så godt som aldrig almindelig fjersyn. Det vil sige, at jeg skal have et TV til DVD-film. Jeg har selv overvejet et Panasonic P42X10Y - men er der andre, der har bedre forslag? Jeg vil i øvrigt også hjertens gerne købe brugt, så hvis der er nogen, der kender nogen - så må de meget gerne sige til. Og hvad med DVD-afspiller og kabler? Nogen som kan anbefale noget? Jeg håber på at kunne holde det hele på under 7.000 kr. hvis det er muligt - inkl. dvd-afspiller osv.

Tak! :)
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 19:25
Godt valg mht. TV, men køb dog en Blu-ray afspiller med det samme DVD udgår jo, så derfor kan du lige så godt springe ud i det
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hwith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 22:07
Tak for svaret. Mht. Blu-ray er det sådan, at jeg har en samling på omkring 200 dvd-film, som jeg er ved at arbejde mig igennem (har kun set 1/3 af dem so far). Jeg køber masser DVD-film i Fona2000, hvor gode film, der bare er et par år gamle, kun koster omkring 20 kroner. Jeg ville aldrig give over 50 kroner for en film, og da jeg for det meste ser ældre film, så er blu-ray ikke så relevant. Men ja, om 3-4 år, når blu-ray er på samme niveau som DVD er i dag (eller man får streamet fjernsyn direkte via nettet i langt højere grad) - så skifter jeg ud. :-)

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Godt valg mht. TV, men k�b dog en Blu-ray afspiller med det samme DVD udg�r jo, s� derfor kan du lige s� godt springe ud i det
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu