|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MickOutzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 14-Maj-2007 kl. 16:05 |
Jeg er på udkig efter et fladskærms-tv på 32" til omkring de 5000, hvad kan anbefales??
Har kigget på Samsungs LE32R32, men har ikke kun læst godt om dette. Det er dog ikke nødvendigt at det netop er et Samsung, på det punkt er der ingen præferencer Mvh Mick |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Kik evt på JVC. Pokerface kan helt sikkert hjælpe hvis JVC kunne være interssant. |
|
![]() |
|
MickOutzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Pokerface er det en bruger herinde ??
Jeg kigger på JVC :) /Mick |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
korrekt, ellers kan brianjvc også give en masse råd.. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej hej. Jeg kan da bestemt godt anbefale JVC... Men om den kan fås til 5000 kr i en str. 32", det vil jeg meget betvivle... Mener ikke at jeg har set dem helt så langt nede i pris endnu. Men ellers, den jeg vil anbefale af de "billige", er model LT32A80 (Den fås i flere farver)... Her er et link. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=380744 Den forhandler jeg evt. vil anbefale er "God Pris", der også er med på listen, men så skal der jo 2 "tusser" oveni de i forvejen 5... til gengæld er du sikker på god og reel behandling af en forhandler, der får produktet leveret via "JVC Danmark" og ikke via Parallel-import, som flere af de andre benytter sig af. (Priserne hos "God Pris" er forresten incl. levering). Redigeret af Pokerface - 14-Maj-2007 kl. 16:43 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Super. Tusind tak for hjælpen, nu er der lidt mere at "surfe" efter :)
En størrelse 28" ville absolut heller ikke gøre noget...hvis de fås i den størrelse nu om dage ![]() /Mick |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hejsa. Mener faktisk ikke, at JVC'en el. ret mange andre findes i 28", men derimod i 26"... Jeg vil dog nok sige, at medmindre du sidder ret tæt på skærmen, så skal du op i en større. Men det har jo selvfølgelig også noget med vanen at gøre, hvor stor en skærm man vil have... Der er nok også gået lidt "mode" i at få den størst mulige skærm op på væggen og hænge. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |