|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() Sendt: 26-April-2011 kl. 12:14 |
Jeg overvejer at monterer et eller to kamera i vores hus, som så kan streame til min Synology, som jeg så igen kan tilgå via Synologys App.
Så huset kan overvåges på afstand. Der er en liste med 10 milliarder kamere. Men har ingen idé om hvilke jeg bør vælge. Har i nogle anbefalinger, hvis prisklassen ern en 500-1000kr pr. stk? Både trådløs og kablet. Kan køre begge dele. Måske der er nogle brugere som allerede i dag har sådan et setup, hvor de kan anbefale et par kamera. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Der er vist nogle i det ønskede prisleje fra Tiggi.dk der skulle virke med Synology (lagring af videosekvens på NAS), eller alternativt bare afsendelse af enkeltbilleder. Kender dog ikke andet til kameraerne, og kan derfor heller ikke sige noget om kvaliteten heraf.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Husk lige at det vist kræver en licens hvis du vil have mere end ét kamera tilsluttet.
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Ok. Det kigger jeg lige lidt på.
Men hvis nogle har nogle konkrete anbefalinger eller erfaringer. Så høre jeg gerne. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ligger ud med et kamera som en start også. Lige for at få det til at virke godt først. Så må jeg lige tage "licensudfordringen" hvis det bliver aktuelt :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |