|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
hwhdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
tak for svaret, dvs. at jeg kan konkludere, at det vil være at smide penge ud af vinduet, at købe tv med digtaltuner, når jeg alene bruger Stofanet. |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
jeg har selv stofa - undersøgte det grundigt da jeg tænkte ligesom dig - ville gerne være klar når signalet måske ændrede sig og ville samtidig gerne have et optimal signal. Det kan jeg love du får via det digitale spejl stofa tilbyder - det er super godt. |
|
![]() |
|
hwhdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
tv2 + 20-30 andre kanaler via det digitale spejl står PERFEKTE hos mig...så jeg behøver ikke at blive reddet af svenske kanaler
![]() Redigeret af Jarly - 08-Februar-2007 kl. 23:29 |
|
![]() |
|
![]() |
tak for svaret om det digitale spejl. har dette også indflydelse på lydkvaliteten, eller kræves der seperate højttalere, for at opnå en gevisnt ? |
|
![]() |
|
![]() |
der er jeg dig sku svar skyldig - men MENER det er tilfældet (er dog lidt usikker.....) - min lyd fungere i hvertfald rigtig godt men om det skyldes dette spejl ved jeg ikke
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
har du selv seperate højttalere ? har nogen erfaring med lydpaneler?
|
|
![]() |
|
![]() |
jeps købte dem da jeg også skulle have nyt tv Ikke nogle specielle erfaringer på dette område.... |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Viasat 6 hver torsdag 21:00 er værd at checke http://www.viasat.se/cm/2.10/2.118 |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
![]() |
takker...altid klar på et godt råd!
![]() |
|
![]() |
|
-Aron- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Ville helt sikkert anbefale dig Pioneer 427XD! Har selv haft det i omkring 5 måneder nu, og det er ekstremt fedt! Har dog ikke haft tid til alt det rens af burn in og gud ved ikke hvad, men jeg har ikke bemærket nogen fejl endnu, og jeg er over de 200 timer... sååå det er cool... Har også Xboxen..de 2 kører sammen i PERFEKT harmoni... fuld opløsning fra xbox og det ser super godt ud... 1024*768 er ikke fuld HD opløsning.. men hvor mange år er der ikke lige til at det er tilgængeligt på DR og andet.... tror jeg har et andet TV til den tid.. det er rigeligt nok det her... Så er designet SUPER fedt... når jeg kommer hjem vender jeg tilbage til denne tråd og sender et billede sammen med tv bord og så videre og viser dig hvor meget det tv har gjort designmæssigt til mit værelse i lejligheden. |
|
-Pioneer PDP-427XD-
-Xbox 360 Gold- -2 wireless cont- -9 spil- -Wireless net adapter- -JVC 500 Watts Forstærker- -Højtalere hele vejen rundt :P- |
|
![]() |
|
-Aron- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Det er jeg godt nok smadderglad for..! |
|
-Pioneer PDP-427XD-
-Xbox 360 Gold- -2 wireless cont- -9 spil- -Wireless net adapter- -JVC 500 Watts Forstærker- -Højtalere hele vejen rundt :P- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |