recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal mig en bærbar! :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefal mig en bærbar! :)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
frimann85 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 08:43
Hvad sker der iøvrigt lige for EDBprisers nye design? Det var da belastende :)
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 10:31
Ja, i går aftes skulle jeg finde en bærbar til en konfirmand og det endte med at hun valgte LG R405-SCP16V: http://nordic.lge.com/dk/prodmodeldetail.do?actType=search&a mp;page=1&modelCategoryId=080402&categoryId=080402&a mp;parentId=0804&modelCodeDisplay=R405-SCP16V&model= NOTHING, der med en lille margin vandt over Fujitsu Siemens Amilo Si 2636-24P. Lg'en fandt vi til ca. 6.000 hos Proshop og Amilo'en koster ca. 7.000,- Amilo'en har lidt hurtigere processor (core2duo), men mindre skærm og mindre grafikkort. LG'en blev valgt ud fra den lidt større skærm og den bedre mulighed for at bruge den til at spille på. Ak ja, de unge idag. Og så skulle kabinettet sjovt nok være sort... Så gik den aften med det... 
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

MacBook...er det ikke dem, hvor bogstaverne forsvinder fra tastaturet efter relativ kort tids brug?

Til gengæld har de en god batteri-levetid (på papiret).

Nej det må være nogle andre modeller du tænker på. Macbooks bogstaver forsvinder ikke. Er det noget du har indgående kendskab til skulle være et generelt problem?

Den har også en rigtig god batteritid i virkeligheden og ikke kun på batteriet.

Så køb roligt en Macbook (selvom det er for sent nu...) - det fåes ikke federe til prisen.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu