|
Anbefal reciever med pre out til B&O højtalere |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min 5004 kunne justere bas og diskant i alle modes, men kan være det er anderledes i årgangen før. Jeg vil mene at det er rart at kunne dæmpe og hæve diskant / bas, for Audyssey fra den årgang gør et så ringe stykke arbejde, at man er bedre tjent med at kalibrere manuelt. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Når du hører musik, så kan der bestemmes om det skal være Stereo, NEO, DPL, All Channel Stereo, når der ses film fra BD/DVD, så vil afspilleren sende den lyd der er på skiven ud, det være sig Stereo, 5.1, DTS 5.1 DTS HD, eller DTS MA HD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Ja det er jeg udemærket klar over, men hva har lydformater med kalibrering / tilpasning at gøre.?
|
|
![]() |
|
mimes90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2015 Status: Offline Point: 16 |
okay så alt i alt vil jeg ikke gå galt i byen hvis jeg købte en marantz ?
Har i prøvet andre forstærker som yamaha eller denon ? og er lyden til at indstille selv ? eller skal man være ekspert for det ?
|
|
![]() |
|
Du kan roligt købe en Marantz..
Kalibrering er rimelig simpelt, du kan læse tips og tricks over alt på nettet. |
|
![]() |
|
mimes90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2015 Status: Offline Point: 16 |
okay er der nogle modeller eller typer jeg skal holde mig fra ?
|
|
![]() |
|
Jo nyere jo flere funktioner får du.
Men har på fornemmelsen dine krav ikke er så voldsomme, så køb du bare den 5003'er der linkes til på dba.dk. |
|
![]() |
|
mine krav er ikke så høje fordi jeg ikke ved hvad man kan stille af krav her i 2015
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Yamaha er et godt bud - f.eks. kan du vist stadig være heldig og få en sprit ny RX-A830, til ca. 3.500,-. Det er så med 3 års garanti, og som vil passe klangmæssigt godt til Bang & Olufsen højttalere. Yamaha fejler generelt MEGET sjældent. Omvendt ville jeg gå i en stor bue udenom ONKYO - specielt brugt - eftersom rigtig mange modeller lider af problemer/fejl med HDMI-board. M.v.h. |
|
![]() |
|
Hej Henrik
Hvorfor vil den passe godt til B&O i forhold til andre forstærkere ?
|
|
![]() |
|
Lidt justeringer i diskant og basområdet, så kan du ikke høre om det er Marantz, Onkyo, pioneer, Yamaha eller noget helt 5 du spiller på.
|
|
![]() |
|
okay
er der nogle nyere funktioner til forstærker som jeg skal overveje at købe det med ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |