|
Anbefal reciever med pre out til B&O højtalere |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
mimes90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2015 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og hvad så med holdbarhed er der nogle som har tendens til at brænde af eller gå i stykker i noget bestemt ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Onkyo skal du nok holde dig fra, de har problemet med HDMI boardet.
ellers er der frit valg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Yamaha har en klang som er lidt til den varme side, hvor Bang & Olufsen højttalere generelt er til den tynde/lyse side. Så ved at sætte de to sammen, får du en rimelig neutral klang. Dernæst er min erfaring (fra branchen), at Yamaha's fejlrate er rekord lav. De fejler meget, meget sjældent. ONKYO skal du som nævnt undgå, p.g.a. dårlige HDMI-boards. Det samme problem skulle NAD angiveligt have. Tidligere Pioneer modeller har lidt af "pop of death", hvor de pludselig giver et knald, og så ophører med at virke. M.v.h. |
|
![]() |
|
mimes90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2015 Status: Offline Point: 16 |
Henrik har du nogen erfaring med denon. dem er der en del af rundt omkring.
Når du siger Yamaha er der så en bestemt serie du mener der ville være god ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Jeg anbefalede Marantz, ikke mindst fordi jeg har gode erfaringer med deres receivere. Har pt en SR5004 (købt brugt) som slæber både stue og køkken uden at "puste"
Klaus |
|
![]() |
|
84eren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
står i samme sitteration som dig.. kan ikke finde ud af hvilken reciver/forstærker man skal vælge til et sæt Beolab højtalere.
jeg har kig på: Yamaha RX-A840 Yamaha RX-A1040 vil man kunne høre forskel på de 2 produkter ?? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Umiddelbart - NEJ! De er opbygget ens, men med lidt mere power i 1040. Det har du så ikke brug for, eftersom du ikke skal bruge udgangstrinnet, da du har forstærker i BeoLab'erne. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 21-Marts-2015 kl. 00:22 |
|
![]() |
|
84eren ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Henrik mange tak for dit svar :) så kan jeg da spare de penge ;)
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg benytter en Pioneer SC-2022 til at drive fuldt B&O-surround, den har efterhånden nogle år på bagen og den er jeg ganske tilfreds med.
Der er i hvert fald de efterspurgte muligheder i en sådan, hvis den kan opdrives brugt. ![]() Omend kan du også bare finde nyere modeller.. SC-2023 blablabla..
|
|
![]() |
|
Okay men er der nogle nyere funktioner som i mener man skal overveje om man kan undvære ? Eller er det ingen ting værd de nye funktioner der er i de nye modeller ?
|
|
![]() |
|
ingen der kan svare på det ?
|
|
![]() |
|
Har haft lidt kig på en Denon avr 2808 til 1500kr. nogen der tror det er et okay køb ? eller har erfaringer med sådan en ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |