|
Anbefalede surround clips - STILLE passager |
Besvar |
Forfatter | |
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Oktober-2019 kl. 17:24 |
Hej
Jeg har søgt på nettet efter godt filmscener til test af surround. Og fandt kun anbefalinger med fokus på brag og eksplosioner og godt bulder i subwooferen. MEN, jeg søger scener der udfordrer på dynamikkken og stille passager. Som f.eks. en der sniger sig ind i et hus og man hører en knirkende dør i et hjørne der bevæger sig med knirkende gulve gennem surroundhøjttalerne. En richoterende kugle der flyver på tværs gennem højttalerne i et ellers stile miløj. Sonar-pings i ubåds film, osv.. Det vil jeg godt have input til. - Hvad har I af gode scener, der er grundlæggende er stille scener, men giver en stærk surround sound oplevelse? (Brag og eksplosioner kan man altid finde...)
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
A Quiet Place
De skal være helt stille, ellers kommer der et farligt monster Og når det så kommer er det med voldsom dynamik |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har Netflix. Så har haunting on Hill house massere af den slags scener
|
|
JENC
Guld medlem Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Viaplay. Men noteret :-)
|
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den med Will smith hvor han er sidste levende i et zombie helvede I am Legend Konge film med små detaljer i lydsporet og store overraskeæser
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |