|
anbefales ? pana tx55cxc725 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2017 kl. 19:49 |
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1431343099#12
nogen der har dette tv og eventuelt kan anbefale det ?? er der kommet netflix og viaplay og plex i sådan et tv ? |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er helt sikker både Netflix og Viaplay i det. Plex ved jeg ikke...
M.v.h. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
Hej , jeg har et 55CX725 , og er rigtig glad for det. Mht apps , det ved jeg ikke , bruger Apple tv. De er bedre til at lave sådan noget , og det gælder ift alle tv producenter synes jeg.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Jeg har haft TVet i et par år og er rigtig glad for det. Ligesom "hopgreve" anvender jeg ikke smart TV delen. Jeg har en Nvidia Shield og ATV. Så den del kan jeg desværre ikke udtale mig om.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6500 |
Tak for input.
Der er en mulighed for at købe det for 5.000 det lyder vel ok - men nyere koster nogenlunde det samme Ellers er der et kdl55x8505 til 3.500 Nogen input |
|
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg har haft det - dog med tordenfluer:). Der udover var det et ret lækkert tv syntes jeg.
Smart tv delen er dog mildest talt håbløst. Er ikke engang sikker på der er viaplay, men husker det ikke. |
|
![]() |
|
Helt iorden - kan forstå at jeg skal beholde mit Apple tv
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |