|
Anbefaling af brugt forstærker |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder fornuftigt. Jeg er sikker på du finder noget godt herinde, men måske skulle du oprette en købe tråd hvis det er det du har besluttet dig for - bare en idé...
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som ingen pre out har........det bliver svært. Klaus |
||
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har et NAD sæt med en NAD114 forforstærker+ NAD214 effektforstærker inkl gode signalkabler og en DAC fra AV-connection (http://www.whathifi.com/lindy/dac/review).
Prisidé: 1700,- afhentet i Solbjerg, syd for Århus. Kan selvfølgelig høres inden køb. Sælges pga. lidt manglende WAF og dermed skifte til en lille nuforce-forstærker/power-DAC. |
||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Damn! Det har du sgu ret i, det ser ikke sådan ud! Beklager må have kigget på det forkerte billede tidligere. Ja så går den jo ikke. |
||
panhero
Bruger Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skal lige forstå jer rigtigt. Vil det sige at muligheden er udelukket pga. min pioneer?
|
||
mfg. the one and only panhero
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps.
Klaus |
||
panhero
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pokkers - jeg forstod på Dorf at han havde et setup som det jeg havde i tankerne. Så det er rigtigt forstået,a t fordi min VSX 921-K kun har subwoofer preout, vil jeg ikke kunne sætte køre biamp? Så synes jeg manualen er misvisende. Nå men så er det en helt ny forstærker jeg skal ud i? :-(
Redigeret af panhero - 26-Maj-2015 kl. 17:30 |
||
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan (så vidt jeg ved) godt bi-ampe med 921, men kun med den egne forstærkertrin.
Klaus |
||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er jeg lidt forvirret, for hvis jeg kigger på billedet du linker til på første side er der preout men ikke her
Jeg tror du er kommet til at linke til den forkerte model. Så hvis bagsiden af din forstærker ser ud som på det billede du linker til på side 1 så har du jo preout. Redigeret af Dorf - 26-Maj-2015 kl. 17:56 |
||
panhero
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er simpelthen fantastisk - har lige opdaget det var til en forkert VSX-model jeg linkede til på side et - det er redigeret nu. Det er 921 som er den rigtige. Sorry.
Men hvis jeg kun kan bi-ampe ved brug af egne forstærkertrin som KlausDM skriver, så er vi vel lige vidt. Jeg kan godt høre at det lugter hen af jeg skal gøre en af to ting: 1. Helt droppe min pioneer og købe en brugt surround reciever med main preout hvor jeg smider en god stereoforstærker på eller 2. køber en bedre surroundreciever som klare hele opgaven (og derved opgiver tanken om en stereoforstærker). Er I enige i at det er det som er mine muligheder?
|
||
|
||
Dorf
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps.
|
||
panhero
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pis da også
Redigeret af panhero - 26-Maj-2015 kl. 18:11 |
||
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |