|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
brundless ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 20-Marts-2008 kl. 00:04 |
||
Kære alle,
TAK for et godt forum! Jeg har brugt MANGE timer nu på at finde mulige digitale modtagere og har virkelig brug for noget hjælp. Jeg har en Synology 407 NAS som server og vil gerne streame diverse content derfra (film, billeder, musik osv). Denne står ved en wireless router (54gbit). Jeg har IKKE nogen windoes media-center-PC fætter, og vil faktiske gerne slippe for det - hvis det giver mening. Jeg har 2 rum med TV i og vil gerne smække en digital modtager på hver. Den skal gerne kunne tage de klassiske formater (wmp, avi, xvid, osv.. - også gerne quictime osv hvis det kan lade sig gøre), samt relevante undertekst-formater. Jeg har to særlige ønsker som er nice-to-have og ikke need-to-have i setuppet, så lad det ikke stoppe gode ideer(!): Mulighed for at afspille DVD (enten lokalt på modtageren eller på anden vis - jeg har dog en dvd-afspiller og ville bare slippe for at have 2 maskiner stående), samt mulighed for at optage alm. tv. Sidstnævnte er måske at presse den da jeg jo ikke har købt en rigtig Mediecenter-PC, så glem det hvis det ikke kan lade sig gøre smart. Jeg har kigget på D-Links produkter fx. DSM-320RD (med dvdafspiller), samt DSM-520 og DSM-750, og hånden på hjertet kan jeg ikke finde ud af hvad forskellen er? Derudover har jeg kigget på DMA2100 og deres DMA2200 (med dvdafspiller). Og så har jeg også kigget på Netgear's EVA700 som en mulighed. Slutteligt har jeg så læst om Popcornhour herinde, men den lader til at være svær at grave frem - og jeg vil hellere have noget der er 97% godt om 2-3 dage end 98% godt om 6 uger... :-) Hvad kan anbefales? Hjælp! |
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Så er Popcorn Hour eller iStar mulige løsninger.
Tjae, se ovenfor! Ellers skal du kigge på Tvix eller Dreambox måske?
Kig på Tvix! Venligst Søren |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |