|
Anbefaling af elektronisk dørlås |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er både for og imod. Jeg har selv en nøgle til huset, men fjernbetjening til garageporten (og dermed fri adgang til garagen, hvis nogen kan knække koden).
På yderdøren i huset har jeg på indvendig side en vrider. Det vil sige, vil nogen ind, så kan de baldre ruden i døren og låse op. Det er ud fra den betragtning at vil de ind, skal de nok komme det og frem for at rykke både vinduer og døre helt i stykker, så er det ved en smadret rude i døren, et klart bevis overvor forsikringen at der har været indbrud. Det er der ikke hvis de "banker" en dørlås. Klaus |
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
http://www.dahlberglaase.dk/kode-tastatur-til-erhverv-privat/kode-tastatur-ct1000-1-relae-28-koder
Sådan en fætter kan vel ikke hackes? En tanke kunne jo være at en kode er til hoveddøren, en kode til bryggersdøren og en kode til begge. Det må kunne laves af en låsesmed/elektriker, med den rigtige låsekasse og moduler til styring? |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
Den ville man godt kunne bruge sammen med en magnetlås. Jeg ville dog stadig sætte en tyverialarm op og så tilslutte d2n til alarmen. Så vil man have en log hvis det skulle bruges. Med den rette alarm vil man så også kunne få en app
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |