recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af forstærker (b&w ps3 zaptor)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefaling af forstærker (b&w ps3 zaptor)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 13:59
"HDMI kontrol"? Er det så den automatisk tænder og skifter til den HDMI indgang der kommer et "hdmi-start-op" signal fra?
Jeg er (lidt) ligeglad med hvad den bruger mens jeg benytter forstærkeren, men den skal godt nok nødig sluge det dobbelte af hvad
Zaptor gør i stand-by... Jeg skal nok bare vænne mig til at bruge min Harmony, så bør det ikke give noget problem :-)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 17:21

Jeg har et Sony TV og hvis jeg tænder receiveren og HDMI kontrol er aktiveret, så bliver de interne højtaler i TV'et deaktiveret og bruger jeg TV'et remote til at skrue og og ned for lyden, så styre TV via HDMI kablet receiveren og der skrues op/ned for lyden på receiveren.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu