recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
knowlton Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knowlton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling af forstærker
    Sendt: 14-Marts-2012 kl. 16:31
Hey allesammen!

Jeg skal ud og have mig en forstærker til min pladespiller.

Mit setup er følgende:

B&W 604s2
Project debut 3 (pladespiller)
Og lige nu bruger jeg min denon avr 3805, men jeg kunne godt tænke mig en bedre og varmere lyd.

Har kigget lidt på noget peachtree, men jeg håber at der er nogle fornuftige mennesker herinde;)

Knowlton
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 17:51
Har kun hørt de "gængse" mærker. Og af dem synes jeg bedst om Cambridge Audio, Yamaha og Marantz når vi snakker stereo (og jeg har hverken den ene, anden eller tredie pga. SU Cry).
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 18:02
Det virker ikke som om, at de peachtree du har kigget på har indbygget Riaa forstærker.

Jeg ville kikke på Yamaha A-S700, især da dine højt. næppe er helt nemme at trække, så må en forstærker gerne kunne give dine højt. noget leve af.
Se testen.

http://elektronik.guide.dk/Forst%C3%A6rker/Marantz/Brugervenlighed/Kvalitet/Hjemme/Test_Syv_prisrimelige_stereoforst%C3%A6rkere_1988586

Redigeret af kskruger - 14-Marts-2012 kl. 18:13
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2012 kl. 19:43
NAD PP375 RIAA- forforstærker + NAD C356BEE forstærker eller NAD C375BEE forstærker.
Til top
knowlton Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knowlton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2012 kl. 15:20
Hmm... Jeg tror, at jeg skal finde en dag, hvor jeg kan høre NAD. Jeg savner nemlig den varme lyd! Den formår denon ikke at få med.
Knowlton
Til top
knowlton Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér knowlton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 00:17
Hvad med en Cayin 252B ??

Vil den være tilstrækkelig til at trække mine højtalere?
Knowlton
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 12:09
Den kan trække næsten alle højttalere, så den er et rigtig godt bud.
Til top
HeineP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Marts-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeineP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 14:02
Kan anbefale Harman Kardon HK 990.
" Sir.. we're surrounded by the enemy!"
" Excellent! Now we can attack in any direction !! "
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu