recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af hovedtelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af hovedtelefoner

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2016 kl. 18:25
skriv tilbage når du får dem hjem, det er altid rart at høre om folks oplevelser med anbefalinger, både positive og negative..

det er en god afslutning på en tråd.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 16:51
Hej igen

Jeg modtog mine X2'ere i går, og har leget lidt med dem.

Supergod lydkvalitet. Eller rettere; meget neutral lyd. Kæmpe forbedring i forhold til mine gamle Sennheiser in-ear. Jeg kan ikke sige hvordan de lyder, andet end: som man forventer. Da jeg kun lytter til komprimeret musik (mp3 og streaming), ville jeg prøve at lave en lossless-udgave af en kendt sang, for at høre forskel. Jeg bilder mig ind at jeg kan høre forskel på den gamle 128 kbit-version og den nye Apple lossless. Mere "dybde" og bedre stereoperspektiv. Og her kommer X2'erne virkelig til sin ret. Af negative ting skal nævnes den fysiske størrelse, de er godt nok store, ikke just til udebrug (efter min smag ;-)). Og så kan lyden desværre høres tydeligt af andre i rummet, hvis - eller rettere når - man hører musikken højt. Men alt i alt meget tilfreds :-)
/zemo/
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 16:59
Congrats med købet.

Jeg kunne godt finde på og ligge en bestilling på disse:
http://www.xtz.se/product/dsp-headphones

De skulle vist også have ok lyd.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 09:04
Ja det er en åben headphone hvilket giver soundstage, og med 5x mm drivere..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu