recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af kraftig hårtrimmer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af kraftig hårtrimmer?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2011
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 07:08
Vores Panasonic ER1611 er otte år gammel nu, og har ikke engang fået skiftet skær (vi er dog heller ikke mere end to der bliver klippet med den). Batteriet holder dog ikke så længe. Den laver ingen helligdage, klipper rigtig pænt og er nem at rense.
Til top
Rowald Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rowald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 09:24
Panasonic ER1611 på 8 år. Virkelig en fantastisk maskine, og batteriet er overraskende godt stadigvæk.
Hvis det nogensinde lykkedes at slide den op, bliver det samme model jeg køber igenSmile
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 11:12
Moser max 50 så mangler du ikke trækkræft
Til top
Tbent Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Oktober-2008
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tbent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 14:49
Ja en Moser på fast strøm holder næsten evigt.
Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro,
Google Tv, Marantz SR5013
Sony BDP-S550
Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300
Sonos Play5, Connect, Move
Server Asrock J4205 med Ubuntu
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 15:39
Ja, det bliver nødvendigt med en god trimmer, for jeg har også fået Boris Johnson frisure. 
Vi kan sikkert godt regne med, at frisørerne bliver nogle af de sidste, der får mulighed for at åbne, da Den store Moder tydeligvis ikke interesserer sig for hårmode. De leverpostrejfarvede børster er altid strammet sammen i en ubestemmelig klump bag på hovedet.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 17:30
[slettet]

Redigeret af katbird - 25-Februar-2021 kl. 17:31
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Vi kan sikkert godt regne med, at frisørerne bliver nogle af de sidste, der får mulighed for at åbne, da Den store Moder tydeligvis ikke interesserer sig for hårmode.

Hov hov, frisørerne på Bornholm får da lov til at åbne.

Betyder det for øvrigt at ordet “klippeø” får en ny betydning?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 19:47
Jeg har en Moser Chromstyle trimmer. Fornyligt var de genopladelige batterier ved at være færdige (ca. 8 år holdt de) og de er så udskiftet med nogle friske Eneloop-batterier og nu kører den løs igen... der er ellers røget nogle andre trimmere i svinget efter 3-4 år, men denne her bliver bare ved...
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 20:01
Har bestilt netop en Moser pga. den kraftige motor
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2021 kl. 04:36
Tilslutter mig koret på Panasonic ER1611. Den har kørt godt i en del år. Jeg har dog måtte skifte batterier på, da jeg kom til at tabe den, og det var batterierne ikke glade for. Ellers kører den som smurt et par gange om ugen.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2021 kl. 08:05
Ja, jeg er også på Panasonic her. Jeg har ret kraftigt hår og det er den eneste trimmer jeg har haft der har holdt i mere end 2 år og som ovenikøbet kan klare klipningen på batteri! Min kører på 11 år! (fandt en mail med bestilling fra 5/5-2010)
Til top
dykker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dykker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2021 kl. 08:59
jeg har også Panasonic , og jeg har lige skiftet batteriet i min, nu er den lige som ny igen https://youtu.be/gPK9FuzYxLU

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu