|
Anbefaling af kraftig hårtrimmer? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vores Panasonic ER1611 er otte år gammel nu, og har ikke engang fået skiftet skær (vi er dog heller ikke mere end to der bliver klippet med den). Batteriet holder dog ikke så længe. Den laver ingen helligdage, klipper rigtig pænt og er nem at rense.
|
|
![]() |
|
Rowald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Panasonic ER1611 på 8 år. Virkelig en fantastisk maskine, og batteriet er overraskende godt stadigvæk.
Hvis det nogensinde lykkedes at slide den op, bliver det samme model jeg køber igen
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Moser max 50 så mangler du ikke trækkræft
|
|
![]() |
|
Tbent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Næstved Status: Offline Point: 110 |
Ja en Moser på fast strøm holder næsten evigt.
|
|
Sony 55XE9005
Nvidia Shield pro, Google Tv, Marantz SR5013 Sony BDP-S550 Dali Fazon F5, Dali Motif, Beolab 4000, BK XLS300 Sonos Play5, Connect, Move Server Asrock J4205 med Ubuntu |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Ja, det bliver nødvendigt med en god trimmer, for jeg har også fået Boris Johnson frisure.
Vi kan sikkert godt regne med, at frisørerne bliver nogle af de sidste, der får mulighed for at åbne, da Den store Moder tydeligvis ikke interesserer sig for hårmode. De leverpostrejfarvede børster er altid strammet sammen i en ubestemmelig klump bag på hovedet.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
[slettet]
Redigeret af katbird - 25-Februar-2021 kl. 17:31 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
Hov hov, frisørerne på Bornholm får da lov til at åbne. Betyder det for øvrigt at ordet “klippeø” får en ny betydning? Klaus
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har en Moser Chromstyle trimmer. Fornyligt var de genopladelige batterier ved at være færdige (ca. 8 år holdt de) og de er så udskiftet med nogle friske Eneloop-batterier og nu kører den løs igen... der er ellers røget nogle andre trimmere i svinget efter 3-4 år, men denne her bliver bare ved...
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Har bestilt netop en Moser pga. den kraftige motor
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Tilslutter mig koret på Panasonic ER1611. Den har kørt godt i en del år. Jeg har dog måtte skifte batterier på, da jeg kom til at tabe den, og det var batterierne ikke glade for. Ellers kører den som smurt et par gange om ugen.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Ja, jeg er også på Panasonic her. Jeg har ret kraftigt hår og det er den eneste trimmer jeg har haft der har holdt i mere end 2 år og som ovenikøbet kan klare klipningen på batteri! Min kører på 11 år! (fandt en mail med bestilling fra 5/5-2010)
|
|
![]() |
|
dykker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
jeg har også Panasonic , og jeg har lige skiftet batteriet i min, nu er den lige som ny igen https://youtu.be/gPK9FuzYxLU
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |