|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 02-November-2006 kl. 14:22 |
Hej alle. Nogen der har fundet det perfekte lydkort til HTPC brug..? Ønskes: God kvalitet, 1 digital udgang og 1 RCA udgang. /Fromme |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Tjek evt. her: http://www.xs-sound.dk/ Jeg har selv købt X-PLOSION 7.1 DTS CONNECT FRA HDA DIGITAL, som jeg er fuldt tilfreds med og bruger i mit MCE i dag. Der er dog lige kommet en ny model fra en konkurrent (nævnt på samme link), som ser interessant ud: AUDIOTRAK! PRODIGY 7.1 HIFI. Begge er klasser bedre en Creative lydkort (når vi taler HIFI og surround). |
|
![]() |
|
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hej Nullermanden Kan ikke rigtig læse mig til om de kan levere analog stereo via RCA..? /Fromme |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |