|
Anbefaling af medieafspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2014 kl. 18:48 |
Nu har jeg så småt fået mit surround op og stå. Mit problem er så, at jeg i mange år har haft en WDTVLiveHub, som jeg har været virkelig glad for. Problemet er, at den ikke kan afspille i DTS-HD.
Så problemstillingen er: Hvilken medieafspiller vil I anbefale til afspilning af Bluray-rips, hvor lydkilden er DTS-HD MA? Jeg har selv tænkt i baner ala: Mede8er MED1000X3D/MED800X3D/MED600X3D Dune HD Base 3D Dune TV 303D HTPC (ITX) Hvad har I af erfaringer? Mvh. Daniel |
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan anbefale med600x3d, har den selv, den æder alt jeg smider efter den, den har også fantastisk support!
![]() |
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
+1
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Skal den have plads til harddisk som din nuværende?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Men er du helt sikker på, at den du har ikke kan klare DTS HD MA? Den står heller ikke nævnt ved WD TV Live, men den kan sagtens afspille. Har på fornemmelsen, at det bare er fordi den ikke kan dekode lossless, men det behøver den heller ikke, for at sende det videre til din receiver.
|
|
![]() |
|
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Tak for svarene!
Det vil være en fordel hvis der er en harddisk med, men ikke et must.
Hvad jeg har læst, så kunne WD ikke skaffe licensen til DTS-HD. Men den kan godt klare TrueHD. |
|
![]() |
|
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
WDTV kan ikke dekode lossless DTS HD-MA men kan sende det videre DTS HD-MA pass through til en reciever der kan håndtere signalet. Virker fint her.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Jeg har en kammi som har western digital live tv og den har fået en software opdatering så den videre sende DTS HD Master til en surround recivere/processor. Og det rigtigt godt
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Jeg har prøvet en del afspiller efterhånde. ac ryan, wd live, boxee box, popcorn hour osv men den boks jeg helst ser i min stue samt værelserne er en Dune afspiller. Den æder os alt samt jeg synes det er et dejlig nemt og brugervenlig system de har. Så klart mine anbefalinger med Dune herfra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |