|
Anbefaling af Raspberry PI |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kunne jeg godt lige have skrevet, det var ikke copy paste fra min config, men fra det link Peden henviste til.
Det står uden # i min config (da jeg prøvede det i hvert fald.)
|
||
![]() |
||
Male80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
|
Jeg er af en helt anden omfattelse, jeg havde en Raspberry PI med XMBC og det kørte dårligt, det kunne afspille alt hvad jeg havde men det gik langsomt og var kørte som sagt dårligt. jeg er skiftet til en billig bærbar pc købt på dba med Kodi.
Redigeret af Male80 - 05-Marts-2015 kl. 19:53 |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
|
Kig under de individuelle cec indstillinger. Du kan slå de forskellige elementer af cec fra individuelt inde fra kodi.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Oplevelsen afhænger vel af, hvilken model og hvilket tilbehør man har købt. Jeg har lige købt en RPi2 + et hurtigt microSDHC kort og kører den med en kablet forbindelse. Betjeningen foregår med et Logitech K400 tastatur og TV'ets fjernbetjening. Jeg savner intet i forhold til at køre Kodi på min langt kraftigere desktop. Havde jeg købt en tidligere, single-core model, et langsomt SD-kort og brugt en tvivlsom trådløs forbindelse havde oplevelsen sikkert været en anden. Når man lovpriser eller kritiserer Raspberry Pi i denne tråd ville det måske hjælpe, hvis man gjorde opmærksom på, hvilken model og opsætning man udtalte sig ud fra. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |