|
anbefaling af router ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2012 kl. 21:08 |
|||||
hvilken router vil i anbefale skal bruges til lidt af alt...
kan man forresten lave en opdeling af sin internethastighed, så f.eks en del af sin upload hastighed bliver brugt til x og en del bliver brugt til y osv... Redigeret af forzajuve - 11-April-2012 kl. 21:10 |
||||||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||||||
![]() |
||||||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Hvis du har mod på at rode lidt med det - mod at få mange flere funktioner og muligheder (fx Qos som du efterlyser), så tag en af de nyeste routere, der understøttes af DD-WRT.
Jeg kører selv med en Netgear WNDR3700v2 med DD-WRT. |
||||||
![]() |
||||||
sumolounge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Berlin, Tysklan Status: Offline Point: 47 |
|||||
Har selv en Linksys E2000, men E4500 ville være mit valg hvis jeg skulle købe ny idag. Super dækning, og lækker hastighed. Designet er i top, og de er sindsygt stabile.
|
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||||
Hvis prisen betyder mindre, er der ingen vej uden om ASUS RT-N66U. Det leverer helt fantastiske hastigheder, har et let brugerinterface og kan det du efterspørger...
M.v.h.
|
||||||
![]() |
||||||
NeonKarl ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2011 Status: Offline Point: 5 |
|||||
Henrik B. kunne du uddybe din anbefaling af denne router? Jeg kan f.eks. ikke se af specs. at den har VPN pass-through - har du erfaringer med dette? Jeg kan se den har QOS indstillinger for VOIP - har du erfaringer med dette - kan den prioritere Voip så det altid virker selv om der er kraftig brug af andet data? Er det let at route specifikke porte fra WAN til LAN? Er det muligt at sætte en specifik protokol server op (HTTP / FTP .. m.v.) m.v.h. |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||||
Den har en masse VPN-indstillinger, så mon ikke? Det er ikke noget jeg bruger...
Jeg bruger det ikke, men man kan jo vælge at begrænse anden trafik, hvorved det giver luft til VOIP.
Fisk? Normalt er det jo porte udefra som skal routes...
Jep... M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 21-Maj-2012 kl. 22:04 |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |