|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Piiinligt ![]() vh s |
|
![]() |
|
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Jeg bruger den "brede" farveindstilling og sørger for ikke at bruge "levende" farver. Det for de grønne farver til at overstyre, hvis man bare kommer til at sætte farverne lidt for højt. På "normal" synes jeg, at ansigter bliver en smule for laksefarvede og ferske.
Men ellers har jeg haft stor fornøjelse af læse denne tråd hos AVforums |
|
![]() |
|
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
Hvad er egentlig det bedste at tilslutte sin dvd med ? nu har min ingen hdmi udgang, men den kan klar component og scart, hvilken en er bedst, er det ikke component ?
|
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
![]() |
|
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Jo - Component skulle være bedst. Jeg skiftede selv min Pioneer 585 ud med modellen større med hdmi, fordi billedkvaliteten på både scart og component ikke levede op til forventningerne. hdmi er dog tip-top.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |