|
Anbefaling af tablet til under 2K |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4005 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Køb en iPad. Kun en lille andel af Android apps er optimeret til tablet-brug, så det er ikke en særlig god oplevelse.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 312 |
|
Der er jackstik på ipad 9th generation, så det passer ikke det du skriver.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Her Status: Offline Point: 3555 |
|
Ja fra 9.gen, betyder at der ER 3,5 mm jackstik på 9’eren. “Og med” er forkert udtrykt, så tak for rettelsen
![]() |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Among ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 497 |
|
Jeg har netop fået en brugt S6 Lite til 1.200 kr. på DBA. I realiteten er den i øvrigt ubrugt. Og jeg må sige, at jeg er forbavset over, hvor meget tablet man faktisk kan få for 1.200 kr. Der følger S-pen med, hvilket er et hit hos børnene, der altid kan tegne en tegning på farten.
Redigeret af Among - 05-Januar-2023 kl. 07:32 |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1260 |
|
Foreslår denne:
https://www.power.dk/computere-og-tablets/tablets-og-tilbehoer/tablets/samsung-galaxy-tab-a8-wifi-32-gb-grey/p-1223254/store/3805/ til 999 kr.
Vi har forgængerne Galaxy Tab A 2016 og Galaxy Tab A7 og til prisen er der ikke meget konkurrence. Du skriver at den er til browsing og billeder, hvilket den er ganske fin til. Yngstemanden spiller også lidt på A7'eren. |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
|
Hejsa.
Jeg endte med at købe en Lenovo Tab M10 3.gen 128 gb
Jeg gav godt 1900 incl cover. Og opsætning.. Er meget tilfreds indtil videre |
||
Ning
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |