recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af tablet til under 2K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af tablet til under 2K

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2023 kl. 13:48
Køb en iPad. Kun en lille andel af Android apps er optimeret til tablet-brug, så det er ikke en særlig god oplevelse.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2023 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Fra og med 9.gen iPad er 3,5 mm jackstik sløjfet ligesom det blev på iPhone. For at tilslutte kablet headset kræves et lightning til jackstik. Alle data for alle iPads kan ses her:

Der er jackstik på ipad 9th generation, så det passer ikke det du skriver.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2023 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Fra og med 9.gen iPad er 3,5 mm jackstik sløjfet ligesom det blev på iPhone. For at tilslutte kablet headset kræves et lightning til jackstik. Alle data for alle iPads kan ses her:

Der er jackstik på ipad 9th generation, så det passer ikke det du skriver.
Ja fra 9.gen, betyder at der ER 3,5 mm jackstik på 9’eren. “Og med” er forkert udtrykt, så tak for rettelsen Embarrassed
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2023 kl. 07:08
Jeg har netop fået en brugt S6 Lite til 1.200 kr. på DBA. I realiteten er den i øvrigt ubrugt. Og jeg må sige, at jeg er forbavset over, hvor meget tablet man faktisk kan få for 1.200 kr. Der følger S-pen med, hvilket er et hit hos børnene, der altid kan tegne en tegning på farten.

Redigeret af Among - 05-Januar-2023 kl. 07:32
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2023 kl. 14:39
Foreslår denne:
https://www.power.dk/computere-og-tablets/tablets-og-tilbehoer/tablets/samsung-galaxy-tab-a8-wifi-32-gb-grey/p-1223254/store/3805/ til 999 kr.
Vi har forgængerne Galaxy Tab A 2016 og Galaxy Tab A7 og til prisen er der ikke meget konkurrence. Du skriver at den er til browsing og billeder, hvilket den er ganske fin til. Yngstemanden spiller også lidt på A7'eren.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2023 kl. 21:22
Hejsa. 
Jeg endte med at købe en Lenovo Tab M10 3.gen 128 gb
Jeg gav godt 1900 incl cover. Og opsætning..
Er meget tilfreds indtil videre
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu