|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 01-April-2008 kl. 01:37 |
Beklager dem der nåede at læse min tidligere forespørgsel, det var sgu lidt for hurtigt jeg fik den offentlig gjort. Sorry guys.
![]() Overvejer (nu) at få installeret en Vista Prem. så jeg kan benytte en pc som jukebox sammen med min receiver og mit Pana. Hvilket tastatur kan der anbefales? Virker det Remote Keyboard fra Microsoft eller findes der gode alternativer. Trådløs er en selvfølge. Pris 800 - 1000 kr. Redigeret af Baune - 01-April-2008 kl. 02:36 |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej Baune Jeg kan anbefale logitech dinovo bluetooth http://edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=227722 Jeg har haft andre billige og gad ikke mere at skulle skifte batteri og at de var retnings bestemt eller ingen mus integreret. Videre har dinovo mange genvejs taster til mce , så som play - stop - pause - next - back - record - osv. karakter 9 ud af 10. PS. opladning holder 2-3 mdr. Mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Hej Lars
Ja har faktisk kigget lidt på den nævnte løsning, men lige et spørgsmål. Genvejstasterne til medieafspilning virker de kun hvis du holder den orange knap nede eller kan man aktivere dem så det er mediefunktionen der er fokus på (håber du forstår det kringlede spørgsmål)? ![]() Er der en genvej til start af MCE på det nævnte tastatur? Så lige den her lille frækkert men den er tilsyneladende ikke kommet i handel endnu. |
|
![]() |
|
larsoslo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-April-2008 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
jeg har et logitech dinovo godt nok til min alm. pc men det tastatur er bare så lækkert har haft det i ca 3-4 år og bruger det meget kan kun anbefale det der er ikke nogen minus at fortælle om det . kender godt nok ikk det i skriver om men går ud fra at kvaliteten er den samme
plus at det er lækkert at bruge samt at se på og skal det være i stuen må de jo gerne se lidt pænt ud samt at det ikke støjer når man skriver på det håber det hjælper dig |
|
Hilsen
lars |
|
![]() |
|
![]() |
Havnede på en lidt lunken hyldevarer (Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser), som må gøre jobbet til der evt. bliver råd til lidt sjovere ting.
Nu kom der pludselig en Denon AVR-2308 på tværs og ramte økonomien som et godstog ![]() Tak for input |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |