|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() Sendt: 07-November-2007 kl. 11:12 |
Hej alle
jeg skal udvide min htpc med tvkort og trådløs net. derhjemme har vi Analog kabel tv fra Stofa og parabol sat op. er det muligt at anvenne analog og parabol på samme tv kort og hvilke modeller vil i anbefale mig? senere hen skal den også kunne køre med Digitalt tv fra stofa er det muligt at købe et "All In One" tv kort ? Ang. trådløs netværk har jeg en D-Link DI 624 Wireless Router inde ved pc værelset, Har kigget på en Usb adapter fra D-link som hedder D-Link RangeBooster N USB Adapter DWA-140 hvis man købte sådan en fætter og satte det til sin Htpc vil man så have trådløs net på sin maskine ? |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
For at starte med det trådløse så jep det kan du sagtens... Mhs. til TV kort så tror jeg ikke der findes et der både kan tage DVB-C & T + også analogt. Jeg har selv tidligere kigget efter det samme. Men hvis jeg tager fejl så må i endelig rette mig!! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |