|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Turrican ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 26-Juni-2009 kl. 14:00 |
Hejsa
Jeg har fulgt med på sidelinien i et stykke tid og skriver hermed mit første indlæg. Jeg ønsker en anbefaling af et TV udfra følgende kriterier: Max 10.000,- 40"-50" Design/dybde mindre vigtigt. Ca. 50/50 forbrug af tv via HD Selector og Konsol/PC spil + en DVD/BD i ny og næ. Umiddelbart var jeg godt på vej ud for at købe et 42" G10, men kom så til at tænke over hvor meget PC jeg egentlig vil spille på TV'et. Ikke at det skal være det altafgørende, men i mine kriterier ligger der også at TV'et skal understøtte så mange opløsninger som muligt. En information jeg finder temmelig svær at opdrive hos producenterne, så derfor håber jeg at få noget input fra jer brugere herinde. På forhånd tak |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
En G10'er er et fremragende valg og vil kunne dække dit behov. Ydermere har den 1:1 pixelmapping. Der er dog et stort MEN. Test herinde har vist at den har problemer med 24p med blu ray afspilning - hvilket i min verden er en kæmpe nedtur |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Turrican ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Tak for svaret.
Når du skriver at en G10'er ville kunne dække mine behov, ved du så hvilke opløsninger den understøtter? Problemet med 24p er også en af grundene til at jeg har sat mit køb af en G10'er på hold, men er der mon nogen der ved om det også gælder for 50" modellen? |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Problemet er der både på 42" og 46", så jeg vil gå udfra der er på alle G10 modellerne.
|
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
For at undgå forkerte info så kig her på panasonic.dk. Redigeret af Rod83 - 29-Juni-2009 kl. 10:28 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Hvor der står at G10'eren har 24p playback. -Så det er ikke specielt nyttigt EDIT: Dvs. ikke nyttigt hvad angår 24p ... Men ja, nyttigt omkring opløsnigner. Redigeret af jessgade - 29-Juni-2009 kl. 13:54 |
|
Panasonic PZ85
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |