|
Anbefaling af TViX 6600 - Cover art og web-remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 17:06 |
Jeg fik for en uges tid siden min nye - brugte - TViX M6600N ind af døren. Den blev købt med henblik på mere overskuelig UI, og generelt på grund af gode anmeldelser rundt omkring.
Jeg opgraderede fra en Popcorn Hour A110, da jeg syntes den var langsom til at overføre, og samtidig var irriterende svær at opsætte YAMJ på hver gang man overførerer en ny film. Selve overførselshastigheden er ikke blevet mærkbart hurtigere, men de resterende punkter lever klart op til mine forventninger!! Den blev testet igår aftes, og det må siges at være en succes hos min kæreste. Web-controllere fungerer SUPER godt, nemt og hurtigt. Der er reaktion fra boksen så snart man har trykket på tabletén, og det spiller bare max! Softwaren er gratis, og hvis man sørger for at benævne sine film efter den originale titel, så finder den selv ratings, beskrivelse, spilletid og covers via IMDB (eller en af de mange andre muligheder online).
Vælg et cover, læs den lille tekst og rating og så kan du bare trykket play :) Jeg har uplodet et par screendumps som webcontrollere ser ud. Boksen kan klart anbefales til andre som mangler et overskueligt mediecenter, med indbygget WiFi som gør det muligt at bruge webcontrolleren uden ekstra dongle! "Forsiden" når man logger direkte på boksen via ip-adressen: ![]() Cover art som gør det dejlig overskueligt (Konceptet er ikke nyt - men det er skide nemt her) ![]() Når man vælger en film får man følgende information frem. Direkte adgang til at trykke play! ![]() Et enkelt billede af softwaren. ![]() Redigeret af larsen_mgeic - 09-Februar-2012 kl. 17:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |