recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - anbefaling - Køb ikke ALDI Bluetooth mus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketanbefaling - Køb ikke ALDI Bluetooth mus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Emne: anbefaling - Køb ikke ALDI Bluetooth mus
    Sendt: 12-April-2010 kl. 21:07
i sidste uge var der en Bluetooth mus til 149,- .. Den kan jeg så fortælle ikke er pengene værd.
Musen kører sådan set ok men rulleknappen på toppen er virkelig ringe og kører flere gange modsatte vej..

Da der var købt 2 stk, er det nok ikke et enkeltstående tilfælde af defekt mus men alle sammen som er lavet af dårligt matriale..  Den er åbnet og kikket på teknikken og det ser nu også billigt ud..

nå, det var lige en lille anbefaling, hvis nogen skulle overveje den.  musen bevægelse er ok, men rulleknap er virkelig noget **** ..

Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 08:49
Tak for advarslen!

Leder selv efter en Bluetooth mus (& Keyboard). Ikke let, da jeg gerne vil have en mus af en vis fysisk størrelse og materialemæssig kvalitet, hvor de fleste bluetooth mus er små "rejsemus".

Det undrer mig i øvrigt at der tilsyneladende er et kæmpe udvalg i almindelige trådløse mus med USB transmitter, mens udvalget med Bluetooth er begrænset. Selv om de er små, så kan jeg ikke se det fede i at have en sårbar usb dims siddende i computeren, og samtidig blokere en usb port.

/B
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:

Tak for advarslen!

Leder selv efter en Bluetooth mus (& Keyboard). Ikke let, da jeg gerne vil have en mus af en vis fysisk størrelse og materialemæssig kvalitet, hvor de fleste bluetooth mus er små "rejsemus".

Det undrer mig i øvrigt at der tilsyneladende er et kæmpe udvalg i almindelige trådløse mus med USB transmitter, mens udvalget med Bluetooth er begrænset. Selv om de er små, så kan jeg ikke se det fede i at have en sårbar usb dims siddende i computeren, og samtidig blokere en usb port.

/B
Hvis du har prøvet at eks. Logitech's BT tastetur og mus så ved du hvorfor der ikke findes mange af dem,
Det der BT funger bare ikke ordentligt. så er der forbindelse så er der ikke og det er langsom. har endda haft deres DiNovo udgaver der koster r.... ud af bukserne. Har nu et Logitech® Cordless MediaBoard Pro til min PS3 og det duer, men det er jo heller ikke windows men Linux LOL

Redigeret af klander - 13-April-2010 kl. 09:01
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 10:53
Samme hér. Prøvede et BT system (dyrt Logitech) - blev hurtigt solgt igen.

M.h.t. kvalitets mus (og keyboard), er der vel reelt kun Logitech (de dyrere) og Microsoft, som virker/holder.

M.h.t. en rigtig god/holdbar/holde ved mus, så vil jeg anbefale Logitech MX1000!

M.v.h.
Til top
tom_jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-April-2010
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 17:45
Har en Samsung NC10 med indbygget bluetooth og så en Logitech V470 mus.
Når man starter windows går der ca ½ sek førend mus og notebook har fundet hinanden men bortset fra det er jeg meget tilfreds med musen (der så koster det dobbelte af Aldi's .....).
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 20:44
opdatering.
har kørt med den i nogle dage nu, og forsøgt at fixe problemet i den der er værst, som jeg selv forsøger at bruge lidt nu.

Når man arbejder, og sidder på conf. call så ser det ud til at musen forstyrrer headset, for det er helt umuligt at sidde og lytte, når musen er aktiv. det ved jeg ikke om er normalt for BT, for jeg har ikke andre BT enheder aktive normalt sammen med headset, så måske bare et BT frekvens problem.

men udover det, så ville en mus med samme vægt og fuldfunktions dygtighed på rulleknap være perfekt, for denne kører ellers rimlig ok, bare totalt surt med rullefunktionen.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu