recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling til nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling til nyt tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ghtt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Oktober-2017
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghtt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling til nyt tv
    Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 15:48
Hej alle

Jeg er på udkik efter et nyt panasonic tv, har haft kikket på tv fra NB radio, men er lidt i tvivl om jeg skal vælge dette mærke eller prøve et andet. Grunden til jeg gerne vil købe et panasonic er fordi, jeg altid har haft panasonic og har aldrig oplevet nogle problemer. Og jeg er nok lidt bange for at prøve noget nyt. Men jeg vil rigtig gerne høre fra jer hvad i kan anbefale? Pris max 8000 kr og det skal være over 40".

Takker på forhånd

Maria
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 16:47
Linkfix, der manglede et :

Det kan være, at tilbuddet dukker op igen, men der har lige været et Panasonic EX700 på 65" på tilbud til kr. 6.999,-. Det gør sig udmærket, specielt til prisen, sålænge du ikke har planer om at bruge HDR på dette eller sammenlignelige tv i prisklassen.

Lige nu ser det ud til, at du kan købe et 50" Panasonic EX700 for 6.000,- i Power. Det kommer på lager igen den 03. november, står der.

Mvh. Jørgensen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Ghtt Ghtt skrev:

Hej alle

Jeg er på udkik efter et nyt panasonic tv, har haft kikket på tv fra NB radio, men er lidt i tvivl om jeg skal vælge dette mærke eller prøve et andet. Grunden til jeg gerne vil købe et panasonic er fordi, jeg altid har haft panasonic og har aldrig oplevet nogle problemer. Og jeg er nok lidt bange for at prøve noget nyt. Men jeg vil rigtig gerne høre fra jer hvad i kan anbefale? Pris max 8000 kr og det skal være over 40".

Takker på forhånd

Maria

Hvis Panasonic virker for dig, er der ingen grund til at kigge på andre mærker.

Så skal du sådan set bare beslutte størrelsen, og vente på det rigtige tilbud.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 18:11
Helt enig! Hold du rolig fast i Panasonic. Du får god (billed)kvalitet til prisen, og hele betjeningen kender du jo.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu