|
Anbefalinger af film |
Besvar | Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har set Horrible Bosses i aftes. Hold kæft jeg synes, den er griner.
Du skal naturligvis ikke se den, hvis du er meget cinefil og foretrækker kunstneriske film. Men hvis du er ude efter en no brainer film, du kan grine af, så var denne en positiv overrasskelse for mig. Så gør det heller ikke noget, at filmen byder på Jennifer Aniston mere sexet, end jeg kan huske at have set hende. |
||
ErikUkendt1
Bruger Oprettet: 23-Marts-2010 Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et godt grin kan ingen undvære, så den får en chance når den kommer min vej forbi |
||
Mvh Erik
|
||
herbstmeister
Ny bruger Oprettet: 13-Maj-2009 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En fed film er Ondskan. Svensk autentisk film fra 2003, baseret på Jan Guillous' selvbiografi.
Det er en filmperle |
||
arcona
Bruger Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Michael Clark Duncan er ikke længere blandt os, RIP
Armageddon har en af de fedeste scores - FJERNET AF MODERATOR - Redigeret af hummelmose - 05-September-2012 kl. 17:09 |
||
GadgetBoy
Junior bruger Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige set In the wild på netflix og den kan stærkt anbefales, hvis man er til film, hvor det ikke handler om tjubang og det der er værre :)
|
||
len61
Guld medlem Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige set hara-kiri (2012) den kunne jeg godt lide.
Synes også som "GadgetBoy" into the wild er fed, vi sad et par generationer, da den blev sat på, TOTAL fængslende film (fra 16-82.år)! Redigeret af len61 - 25-Januar-2013 kl. 16:27 |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
BowieCool
Guld medlem Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige set Killing Them Softly med Brad Pitt.... Super film !!
|
||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Edit: Forkert tråd
Redigeret af mufcdk1974 - 17-Februar-2013 kl. 13:34 |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
baeps
Ny bruger Oprettet: 30-September-2013 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har netop set "Traffic". Lidt ældre film, som har vundet flere oscars og har en fin rating på imdb. Det film-tekniske er i top og historien er medrivende og spændende, uden brug af alt for mange hollywood-eksplosioner og skydevåben:) Kan helt klart anbefales, men er en lang sag på 2,5 timer.
|
||
På PlayOne skriver jeg om Xbox One. Læs bl.a. om den nye controller, Kinect 2 og en masse andet. Så er du også Xbox-fan, så kig forbi:)
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nye medlemmer bringer liv i gamle tråde. Er det en ny tendens?
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da på alle måder en arrogant bemærkning Kampus. Det er da netop nye brugeres fornemmeste opgave at holde liv i et forum, så forumet ikke dør med sine brugere. Velkommen til Slangemor, og bare giv den gas.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bevares! Det var ikke hensigten at være arrogant, det ligger mig fjernt. Så også et velkomment til Slangemor fra mig |
||
Besvar | Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |