|
Anbefalinger af film |
Besvar | Side <12345 15> |
Forfatter | |
Breddam
Guld medlem Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK, nu mangler vi vist bare den helt uundgålige: Pulp Fiction
Den er efter min mening den største af Quentin Tarantinos bedrifter Venligst Søren Redigeret af Breddam - 07-August-2007 kl. 12:16 |
|
stumbi
Junior bruger Oprettet: 30-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ja, det er ikke action og der er ikke meget kapring på åbent hav over den Men en klasse film med et kanon plot.......... Kilden i Provence og Manon og Kilden. De skal ses begge da de hører sammen. |
|
gardengate
Ny bruger Oprettet: 23-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så This Is England i går aftes... det er længe siden, at en film at gjort et så stort indtryk på mig, som den gjorde - den kan varmt anbefales! Anmelderne kalder den den engelske udgave af American History X. Boondock Saints Man On The Moon Scarface Man On Fire 300 Det var hvad jeg lige kunne komme på. Men til alle der synes American History X er feeeee, så gør jer den tjeneste at se This Is England. /Anders |
|
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kan jeg da også lige nævne et par "klassikere" - Snatch - LA Confidential Også selvfølgelig - Gøgereden Og af nyere film - The departed - The prestige - Apocalypto
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det 5'te element
The Last Starfighter fordi den var pioner på computer grafik |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva' med f.eks.: Death Proof (OK, er vist ikke kommet på DVD endnu) For bare at nævne en (stor) håndfuld... /Nils |
|
|
|
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg noterer mig også disse filmforslag, men da jeg ved det er yderst subjektivt hvilke film man synes om, vil jeg først gå ind på Cinamazone og læse anmeldelsen og herefter IMDB for at se hvad andre har ment om den.
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
mstoft
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Af film som grafisk er utroligt flotte kan Star Wars III bl.a. nævnes. Oplevelsen er i særdeleshed god på fladskærme. Jeg nyd DVD-versionen på et Pioneer 427 forleden. Wow!
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , den mest spændende film jeg har set i laaag tid er helt sikkert Apocalypto , men ellers Sin city - glæder mig meget til 2èrn... MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Årets bedste film hidtil er uden tvivl Hot Fuzz! Alle der har en HD DVD-afspiller bør ikke tøve med at købe den; selve udgivelsen er referencekvalitet, især hvad angår videokvaliteten, og selve filmen er intet mindre end genial Jeg har allerede set den tre gange siden den kom.
Redigeret af Naiera - 29-August-2007 kl. 12:54 |
|
jgjensen
Super bruger Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bourne Trilogien er et must for enhver film-fan !
|
|
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng Philips DVD-R 5570H/58 Samsung HD-boks Freecom 2 TB NAS Buffalo 500 GB NAS Denon AVR 800 amp WD TV Live D-Link DHP-P307AV Homeplug Wii iPhone 4 |
|
mstoft
Super bruger Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hot Fuzz er simpelthen fabelagtig god! Den kan også varmt anbefales af mig
Bourne Trilogien er en joke. En syg joke. Øv! |
|
Besvar | Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |