|
Anbefalinger: SD kort til Galaxy S7 Edge |
Besvar |
Forfatter | |
Aless
Junior bruger Oprettet: 04-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 12:40 |
Så blev det min tur til at købe hukommelse til min Galaxy S7 Edge. Ville høre om der er nogen, der kan anbefale et bestemt kort frem for et andet - og noget som ikke koster en halv bondegård..!! :-)
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(1)
|
Sandisk Extreme eller Ultra - Kig på www.memoryshop.dk - Dem handler jeg altid hos |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(1)
|
Eller kig på Amazon UK. De er som regel billigere dér end i DK (f.eks. er der en 1:10 forskel i £/KR på 256 Gb MicroSD, selv om £1 = 8,36 DKK).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Aless
Junior bruger Oprettet: 04-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til jer begge!
Jeg kan læse på diverse test at Sandisk's A1 serie skulle være særlig god. Jeg har kigget på denne her fx: Nogen der har erfaring med det? Er det de ekstra kroner værd, da man jo til samme pris kan finde SD kort af andre mærker med 128 GB til samme pris?
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hej. Du skal vide, at flere steder i Asien sælges der mange såkaldte FALSKE SD kort. Det er kort der kun har en brøkdel af den kapasitet der er trykt på dem. Og desværre vises den falske kapasitet også Mobilen, med datatab til følge. Her er et link til et testprogram til test af falske kort: Hilsen Carsten. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samsungs microSD kort er faktisk dem der er mest holdbare og performer særdes fortræffeligt. - især deres PRO linje.
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(1)
|
.
Redigeret af bentpetersson - 15-Oktober-2017 kl. 19:06 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(1)
|
Min anbefaling er at du skal ikke købe et der er for billigt.
Jeg havde engang et Micro SD kort til en Note II. som gik i stykker efter 4 uger. Det var et samsung. ironisk nok. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Aless
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input alle..!! :-) Hmm...det er svært at træffe en endelig beslutning. Men altså, så længe jeg køber den over en dansk side (eller amazon.uk) er jeg jo indbefattet af min. 24 måneders reklamation, så er ikke så nervøs over, hvis det skulle gå i stykker. Så er spørgsmålet jo bare, om man skal tage den helt dyre SanDisk eller Samsung :-)
|
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet er jo ikke reklamationen. Problemet er hvad du bruger kortet til.
For mit vedkommende gemte jeg billeder jeg tog med kameraet på kortet. Altså mistet jeg data. Så sørg for at det du bruger kortet til er der backup af et eller andet sted. SD kortet havde så latter lav en pris at jeg ikke engang gad køre en reklamation sag på det. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
Aless
Funktioner
Tak(0)
|
God pointe! Det vil jeg være opmærksom på.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |